Jump to content
Annons

Studios höstkampanj: hörlurar från Beyerdynamic på köpet


Mats Stålbröst

Recommended Posts

Nu kan du teckna en prenumeration på Studio, och få ett par hörlurar (eller mikrofoner) från Beyerdynamic på köpet. Välj mellan DT250 eller DT770 Pro, eller om du redan har alla hörlurar du behöver, ett par MCE 530-mikrofoner i ett smidigt stereoset.

Här hittar du mer information: www.studio.se/erbjudande

/Redaktionen

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

På vad baseras värdet på produkterna egentligen? Eller är det kanske tidningarna + produkten som kommer upp i ett värde av 2500kr? Något vilseledande reklam om folk nu tror att dom får med ett par hörlurar som kostar 2500 kr i butik...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen, ett par DT770 för en prislapp som varken svenska eller tyska musikaffärer matchar. Dessutom 11 nummer av Studio på köpet. Helt osannolikt bra erbjudande.

Men visst speglar värdesiffran paketets värde dvs. prenumeration och produkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

På vad baseras värdet på produkterna egentligen? Eller är det kanske tidningarna + produkten som kommer upp i ett värde av 2500kr? Något vilseledande reklam om folk nu tror att dom får med ett par hörlurar som kostar 2500 kr i butik...

Vad är det som är vilseledande? Nu får du ta och ge dig. Det blir billigare med prenumeranter och de har väl räknat in att de sparar in pengar på det viset i längden. Skulle knappast erbjuda något som man går med minus på.

Link to comment
Dela på andra sajter

På vad baseras värdet på produkterna egentligen? Eller är det kanske tidningarna + produkten som kommer upp i ett värde av 2500kr? Något vilseledande reklam om folk nu tror att dom får med ett par hörlurar som kostar 2500 kr i butik...

Det är väl ganska självklart att det är lurar + tidning som avses som totalt värde - och där är ju verkligen inget att klaga på, eftersom man får lurar + prenumeration billigare än vad bara lurarna säljs billigast för enligt Prisjakt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen, ett par DT770 för en prislapp som varken svenska eller tyska musikaffärer matchar. Dessutom 11 nummer av Studio på köpet. Helt osannolikt bra erbjudande.

Men visst speglar värdesiffran paketets värde dvs. prenumeration och produkt.

Vad är det som är vilseledande? Nu får du ta och ge dig. Det blir billigare med prenumeranter och de har väl räknat in att de sparar in pengar på det viset i längden. Skulle knappast erbjuda något som man går med minus på.

Det är väl ganska självklart att det är lurar + tidning som avses som totalt värde - och där är ju verkligen inget att klaga på, eftersom man får lurar + prenumeration billigare än vad bara lurarna säljs billigast för enligt Prisjakt.

Jesus, jag klagar inte på erbjudandet i sig, bara att det finns en risk för missförstånd att exempelvis lurarna skulle vara värda mer än de är med tanke på hur man rent grafiskt lagt upp annonsen. Sen att jag och studiorävarna här tar och googlar upp eller vet aktuella prislägen är ju en annan sak än när "Johan P12" sväljer annonsen direkt och tror att han gör en superdeal (även om dealen förvisso redan är bra). Trodde knappast att det skulle bli en sån känslostorm över konstruktiv kritik till en annons, men jag antar att folk missade den sista raden: Något vilseledande reklam om folk nu tror att dom får med ett par hörlurar som kostar 2500 kr i butik... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

På vad baseras värdet på produkterna egentligen? Eller är det kanske tidningarna + produkten som kommer upp i ett värde av 2500kr? Något vilseledande reklam om folk nu tror att dom får med ett par hörlurar som kostar 2500 kr i butik...

Jag tror och hoppas att det är tillräckligt tydligt. I rubriken talar vi tydligt om att det är både en produkt och en prenumeration som man får när man tecknar erbjudandet.

Och, det stämmer, om du redan är prenumerant så utökas din löpande prenumeration med det antal nummer som ingår i erbjudandet.

Vi hoppas att ni nappar på detta riktigt bra erbjudande!

/Mats på redaktionen

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror och hoppas att det är tillräckligt tydligt. I rubriken talar vi tydligt om att det är både en produkt och en prenumeration som man får när man tecknar erbjudandet.

Förstår hur du tänker, min första reaktion var däremot att det var produktens värde som avsågs med tanke på placeringen och att ni inte använde formuleringar som "Totalt värde" eller "Paketets värde". Däremot verkar jag vara ensam om den uppfattningen, så ingen fara skedd 🙂

Vi hoppas att ni nappar på detta riktigt bra erbjudande!

Mycket talar för det. Ni har en otäck timing när det gäller att ta fram ett riktigt bra erbjudande samtidigt som jag letar efter ett par slutna lurar och dessutom går i tankarna att återigen teckna en ny prenumeration efter en tid med lösnummer. Känns som det blir svårt att värja sig när ni träffar så rätt 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur länge gäller erbjudandet? Jag är en stadig prenumerant sen nr 1 och vill gärna utöka med ett par lurar i min samling (stormtrivs i mina DT250) men har det snålt med pengar fram till löning. Ok att betala den 25:e och då alltså öka min nuvarande prenumeration med antal nummer i erbjudandet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur länge gäller erbjudandet? Jag är en stadig prenumerant sen nr 1 och vill gärna utöka med ett par lurar i min samling (stormtrivs i mina DT250) men har det snålt med pengar fram till löning. Ok att betala den 25:e och då alltså öka min nuvarande prenumeration med antal nummer i erbjudandet?

Enligt mail från Studio:

"Vi på Studio vill erbjuda dig några riktigt bra erbjudanden!

Dessa erbjudanden gäller dock endast fram till och med den 30 november, 2011.

Om du idag redan har prenumeration så går det bra att förlänga din

nuvarande prenumeration."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här måste man slå till på, frågan är bara vilket tillbehör man ska välja?

Har ett par AKG K240 MkII som lurar och en Studio Projects B1 som mick.

Frågan då är om man skall slå till på ett par slutna lurar eller ett par mickar? Vet någon hur dessa mickar funkar till tex akustisk gitarr eller en gitarrstärkare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Grymt bra erbjudanden!

Nu inväntar jag en ny inbetalningsavi då jag ett par dagar innan erbjudandet såg dagens ljus hade förlängt min prenumeration. Ringde Studios kundtjänst och fick tala med en trevlig röst som fixade så att min första inbetalning återbetalades till mig och lovade att skicka ut en ny avi med ett par BeyerDynamic DT770 Pro 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...