Jump to content
Annons

( Ej längre aktuellt )Livemixare sökes i Malmö


laxlaxlax

Recommended Posts

Hej alla,

Tänkte kolla om någon har lust att hjälpa Popkollo - en ideell förening vars syfte är att peppa unga tjejjer att syssla med musik - med att mixa ljud på en stödgala i Malmö om två veckor. Evenemanget Det kommer finnas ett band med musiker som kompar en slags live-karaoke där både publik och vissa gäster från musiksverige kommer gå upp och ta micken och välja bland olika låtar att sjunga samt andra aktiviteter under kvällen. Om någon känner för att köra ljud den kvällen så är den personen mycket välkommen att höra av sig till mig eller svara i tråden.

Och det är alltså ideellt jobb för alla inblandade så det finns ingen ersättning - all inkomst för stödgalan går till föreningens verksamhet,som är att peppa unga tjejjer på att syssla med musik.

276588_297497240265355_1144479833_n.jpg

/ Laxlaxlax

EDIT: Ljudtekniker funnen! Tack ändå till de som erbjöd sig villiga.

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag pallar nog inte mixa. Men jag kan väl tänka mig att dyka upp och stötta ekonomiskt genom inköp av några öl och/eller läsk och/eller gräddbullar – även om jag tycker att konceptet är en aning småprovocerande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är visserligen länge sedan jag höll på med livemix så jag är nog lite ringrostig, men det kunde vara kul.

Om det inte finns någon med mer aktuell erfarenhet som anmäler sig, så ställer jag gärna upp - men skulle nog i så fall behöva komma dit och testa lite med bandet ett tag innan (alltså förmodligen lite mer än vanlig soundcheck) också, för att bli bekant med prylarna och lokalen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...