Jump to content
Annons

Festival #39 (Guldfisk) - Röstningstråd!


Matthew L

Recommended Posts

Så hårt tog "vi" det inte 🙂 Jag är helt med på vad du menar med att det är viktigt med ett inspirerande tema. Hade jag dock utgått från mitt ursprungliga förslag hade vi kanske inte fått något bidrag så jag tycker trots allt att den demokratiska processen åstadkom något gott.

Jag tror att det kan vara viktigt att försöka få med även nyare medlemmar och där är vi kanske lite för hemmablinda och bara förutsätter vad festivalen är för något. Snacket blir ju ganska internt och det inkluderar även mig själv. Kanske något att tänka på för kommande festivalansvariga.

Nu blev jag helt off-topic här men det kan jag väl unna mig. 🙂

Rösta på!

Jodå, klart vi ska ta in och förnya oss om det går, men vill man det, då röstar man och sedan deltar i sitt tema.

Annars kan det lätt bli kryptiskt....

Göra en låt baserat på ett djur tex Varg och kanske associerar det med indianer, andar, flöjt. eller något annat kan vara vad som helst.

Ett till exempel: Hund man kanske tänker på Tyskland sen, korv öl, dragspel osv.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jodå, klart vi ska ta in och förnya oss om det går, men vill man det, då röstar man och sedan deltar i sitt tema.

Annars kan det lätt bli kryptiskt....

Göra en låt baserat på ett djur tex Varg och kanske associerar det med indianer, andar, flöjt. eller något annat kan vara vad som helst.

Ett till exempel: Hund man kanske tänker på Tyskland sen, korv öl, dragspel osv.

Påminner om ett tema förslag jag hade för längesedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...