Jump to content
Annons

Idag är det Fredag! :)


hackeman

Recommended Posts

Annons

en långfredag.. hur lång är den?.. 36 timmar eller.. 😆

😄

😛 HURRA!!!! då hinner man ju tvätta, dammsuga, spela xbox, göra 5 låtar, prata i telefon, laga mat 3 gånger, gå på dass 4 gånger,åka o köpa en nätverksswitch, häcka på STUDIO, moderera bort 8 felinlagda poster, säga hej till publiken och se att solen lyser och himlen är blå...

..nåt jag missat?

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
🙂 HURRA!!!! då hinner man ju tvätta, dammsuga, spela xbox, göra 5 låtar, prata i telefon, laga mat 3 gånger, gå på dass 4 gånger,åka o köpa en nätverksswitch, häcka på STUDIO, moderera bort 8 felinlagda poster, säga hej till publiken och se att solen lyser och himlen är blå...

..nåt jag missat?

minnas jesu lidande och pina dig själv med svts direktsända gudstjänster

JAG fick iallafall lära mig att minsta leende eller uppskattning av vardagen på långfredag är en biljett direkt till skärselden.

xbox? brrrrr - det är ju värre än att moona den helige anden

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Bara man kunde få gå hem någon gång och inte sitta här och dega.....

Funderar på att köpa lite rötjut. Någon som har ett hett stalltips på något gott?

Har många favoriter. Ska det vara till någon speciell typ av rätt? Eller ska du bara pimpla? Vilken prisklass? Gillar du tyngre eller lättare? Bärigt eller barkigt? osv osv... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har köpt dansk lakrits! Runda saker med hål i... Såna där som alla vill åt i Gott och blandat-påsen.... 🙂🙂😆

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag skall gräva i trädgården och då menar jag verkligen GRÄVA. Jag skall "skapa" en skog, ett s k "Woodland" i miniatyr på en liten del av min lilla tomt. Hinner jag efter grävningen, kommer jag att åka och köpa buskarna, träden och plantorna. Jag har rätt bra pejl på hur jag vill att det ska se ut. Problemet är bara att man vill att åtminstone några plantor skall vara rätt stora från början och då blir det dyrt!

Sen vill jag hinna cykla på min cykel som jag köpte för 100 spänn på en basar igår. Mina två döttrar har fått varsin ny cykel och det hade varit mysigt att cykla en tur med dem.

Sen skall vi på 30-årskalas, kul! (Inte mitt eget).

Helgen kunde gott vara längre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...