Jump to content
Annons

Idag är det Fredag! :)


hackeman

Recommended Posts

Längtar tills måndag 🙂 ska repa hela nästa vecka inför en mycket trevlig spelning 🙂

imorrn är det iof spelning på dop så det ska ju också bli trevligt 🙂

"Trevligt" låter ganska tråkigt faktiskt, speciellt i samband med dop. 🙂

Älskar man musik och att uppträda så är det mesta kul 🙂

Du har såklart rätt. Jag är skadad av min sambos förutfattade syn på ordet "trevligt". 😳 (sant)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Längtar tills måndag 🙂 ska repa hela nästa vecka inför en mycket trevlig spelning 🙂

imorrn är det iof spelning på dop så det ska ju också bli trevligt 🙂

"Trevligt" låter ganska tråkigt faktiskt, speciellt i samband med dop. 🙂

Älskar man musik och att uppträda så är det mesta kul 🙂

Du har såklart rätt. Jag är skadad av min sambos förutfattade syn på ordet "trevligt". 😳 (sant)

haha okej 🙂

inte ute ikväll?

Link to comment
Dela på andra sajter

Längtar tills måndag 🙂 ska repa hela nästa vecka inför en mycket trevlig spelning 🙂

imorrn är det iof spelning på dop så det ska ju också bli trevligt 🙂

"Trevligt" låter ganska tråkigt faktiskt, speciellt i samband med dop. 🙂

Älskar man musik och att uppträda så är det mesta kul 🙂

Du har såklart rätt. Jag är skadad av min sambos förutfattade syn på ordet "trevligt". 😳 (sant)

haha okej 🙂

inte ute ikväll?

har skickat samboskapet till köpenhamn för att kunna utforska mitt nya hercules fw-ljudkort i fred... 🙂

och nu skäms jag för att jag istället sitter här och dricker öl på forumet.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

har skickat samboskapet till köpenhamn för att kunna utforska mitt nya hercules fw-ljudkort i fred... 🙂

och nu skäms jag för att jag istället sitter här och dricker öl på forumet.. 😳

Men det är ju bara fredag en gång i veckan 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

har skickat samboskapet till köpenhamn för att kunna utforska mitt nya hercules fw-ljudkort i fred...  🙂

och nu skäms jag för att jag istället sitter här och dricker öl på forumet..  🙂

Men det är ju bara fredag en gång i veckan 🙂

jo, men jag skickar bara sambosapet till kph två gånger om året... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

UUuuursäkta mig, men idag är det ju lördag.

Blir helt förvirrad av den här tråden, rubriken är "Idag är det fredag" och i mitt senaste inlägg refererar jag till att det är onsdag.....håller jag på att bli kristen???

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)
UUuuursäkta mig, men idag är det ju lördag.

Blir helt förvirrad av den här tråden, rubriken är "Idag är det fredag" och i mitt senaste inlägg refererar jag till att det är onsdag.....håller jag på att bli kristen???

/R

Ja, akta dig. Precis som homosexualitet så smittar också kristendom. Homosexualitet går att bota men för kristna finns ingen chans... 😄😛😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, akta dig. Precis som homosexualitet så smittar också kristendom. Homosexualitet går att bota men för kristna finns ingen chans... 😕😛😛

Herregud, snart är det måndag 😆 Trodde kristendomen var odödlig, inte obotlig. Det skulle vara intressant med en kort redogörelse för hur homosexualitet botas? Visas månne bilder på undertecknads nakna blekfeta kropp, som får de homosexuella att på stående fot konvertera till att dyrka det täcka könet, och inte det otäcka?

Nåväl, det får väl vara hur det vill med det.

En ny härlig vecka framför oss, ännu som ett oskrivet blad.

Vilka spännande människor väntar därute på att träffa oss?

Vilka fantastiska inlägg kommer att skrivas, läsas och bli odödliga här på forumet?

Vilka låtar kommer jag ÅTERIGEN att inte skriva?

Kommer denna totalt meningslösa tråd att stilla somna in, saknad av ingen?

Kommer Grahn till skott och anordna IRL med sig själv? Efter fyra liter hembränt så känner han ändå inte igen sig själv, så det kan bli ett spännande möte för båda...öh? Eller hur menar jag?

NU blev det äntligen måndag! Och rubriken är återigen helt galen!!

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, akta dig. Precis som homosexualitet så smittar också kristendom. Homosexualitet går att bota men för kristna finns ingen chans...  😉  😛  😛

Herregud, snart är det måndag 😄 Trodde kristendomen var odödlig, inte obotlig. Det skulle vara intressant med en kort redogörelse för hur homosexualitet botas? Visas månne bilder på undertecknads nakna blekfeta kropp, som får de homosexuella att på stående fot konvertera till att dyrka det täcka könet, och inte det otäcka?

Nåväl, det får väl vara hur det vill med det.

En ny härlig vecka framför oss, ännu som ett oskrivet blad.

Vilka spännande människor väntar därute på att träffa oss?

Vilka fantastiska inlägg kommer att skrivas, läsas och bli odödliga här på forumet?

Vilka låtar kommer jag ÅTERIGEN att inte skriva?

Kommer denna totalt meningslösa tråd att stilla somna in, saknad av ingen?

Kommer Grahn till skott och anordna IRL med sig själv? Efter fyra liter hembränt så känner han ändå inte igen sig själv, så det kan bli ett spännande möte för båda...öh? Eller hur menar jag?

NU blev det äntligen måndag! Och rubriken är återigen helt galen!!

/R

Spänningen är oliiiiiidlig.

Link to comment
Dela på andra sajter

måndag snart. tänk på det!

hehe

Nänä, det är inte alls säkert. Man kanske åker på en riktig jävla tjottabläng av den där mystiska lödningen man gjorde i panik en spelning för många år sedan när man var full och stärkaren pajjade under en spelning. 😄 ..åsså när man pillade lite där på baksidan senare ikväll efter några bira så frasa´re till i armen åsså tvärdog man´ba! 🙂 Då infinner sig aldrig den där måndagen som man gruvade sig för. 😎

Alltså, KANSKE snart måndag igen, men man vet inte, alltså gör man säkrast i att leva som om den här fredan är den sista fuckande fredan som man har i livet. 😛 Imorrn kanske....*knitter* (240 V ojordat rätt in i vänsterarmen!) 🙁

Tänk om man då har slösat energi på att känna ångest över en skitmåndag som sedan aldrig kom. 🙁 Snacka om onödig gruvelse. Tänk om gruvelsen tog energin för ett frö till en odödlig världshit, som nu aldrig blev av. 😄 För en jävla skitmåndag som aldrig kom. Näe nu måste jag gå tillbaka till mina gäster, det här börjar bli sjukt! 😉

tjillevipp

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Nu e de bara 2 timmar och 23 minuter till nästa TGIF!!! 😛

Tips på hur man förlänger Fredagen: Ställ fram klockan på måndag, som på våren - dvs förlora en timme. Ställ tillbaks klockan på fredag igen som på hösten och tjäna in timman igen - not a bad, eh!?!?! Det bästa med denna metod är att ju mer man ställer om klockan, dessto mer fredag får man 😉

Life is good! :rolleyes:

Mats

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...