Jump to content
Annons

Funkigt värre!


Jamolir

Helt enkelt vad tycks??  

19 röster

  1. 1. Helt enkelt vad tycks??

    • 5. Coolt!
      4
    • 4. Bra för att vara du...
      2
    • 3. Njaa
      4
    • 2. Men plz..
      2
    • 1. Amagad!
      1


Recommended Posts

nattvaktaren (oregistrerad)
Nej vill man ha lite ärliga åsikter så är det okända människor som gäller (t.ex. på forum som detta), dom kan säga att det låter skit utan att behöva ta några konsekvenser av det :-)

Det är ju inte riktigt sant.

Hur många här skulle såga en demo av Olsberg?

Och alla äääälskar alla Dumb Dans låtar, trots att flera av de senaste jag hört varit riktigt mediokra. När fick dbd en dålig recension senast?

Ni fattar vad jag menar va?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 124
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Och alla äääälskar alla Dumb Dans låtar, trots att flera av de senaste jag hört varit riktigt mediokra. När fick dbd en dålig recension senast?

Ni fattar vad jag menar va?

Att veteranerna på detta forumet är tightare än Vietnamveteraner menar du? Det hade varit kul med en funktion så att man kunde göra demopostningar anonymt, utan att skapa ett extra konto.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och alla äääälskar alla Dumb Dans låtar, trots att flera av de senaste jag hört varit riktigt mediokra. När fick dbd en dålig recension senast?

Ni fattar vad jag menar va?

Det där tänkte jag oxå på faktiskt. Insåg att JAG var mainstream när jag nominerade "Da D-Boys" i tråden för bästa låtar på forumet. Var nära att låta bli bara därför, men kom fram till att om jag nu verkligen diggar speciellt Dannes och Dennis alster så får jag väl stå för det, oavsett om det innebär att följa mängden. Det är ju ännu löjligare att välja sin åsikt baserat på att den ska motstrida alla andras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm... anonymt postande av låtar. Det lät faktiskt inte som en dum idé. Det är nog bland det bästa på t.ex. Garageband.com, där har man ju faktiskt inte den blekaste aning om vem som gjort låten man recenserar, det enda man vet är vilken genre det är. Hade varit apfett med en liknande funktion där man kunde recensera låtar utan att veta vem som gort dom på detta forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och alla äääälskar alla Dumb Dans låtar, trots att flera av de senaste jag hört varit riktigt mediokra. När fick dbd en dålig recension senast?

Ni fattar vad jag menar va?

Det där tänkte jag oxå på faktiskt. Insåg att JAG var mainstream när jag nominerade "Da D-Boys" i tråden för bästa låtar på forumet. Var nära att låta bli bara därför, men kom fram till att om jag nu verkligen diggar speciellt Dannes och Dennis alster så får jag väl stå för det, oavsett om det innebär att följa mängden. Det är ju ännu löjligare att välja sin åsikt baserat på att den ska motstrida alla andras.

Klart du skall tillåta dig digga Danne å Dennis alster Hacke 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...