Jump to content
Annons

Festival #39 - Rösta på vad ni vill göra


Matthew L

Recommended Posts

Annons

Till skillnad från?

Dom som går all in och tycker detta är ett höjdarscenario...räknas du in där!?

Sämsta låt vinner om man gör den tillräckligt dålig fast på ett bra sätt....MEN FÖR HELVETE, SKJUT UT MIG, tomtar!😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara för att jag medvetet sent omsider röstade på det av mina två förslag som låg sämst till av Världens sämsta låt och Stenåldersmusik. För hur skulle det bli om två förslag hamnade på samma nivå? Ännu en omröstning??

Varför göra en röstning till, när guldfisk hade en röst mer?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sätt igång tävlingstråd så man kan spela in medans man inte minns låten. Har precis installerat reaper 4 på ny dator så jag är inspelningssugen.

Har sällan sett någon vara så PÅ!

Guldfiskmusik, vad är det?

Får den bara vara inom ett visst frekvensband då?

Det som gäller för guldfiskar alltså.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Har sällan sett någon vara så PÅ!

Guldfiskmusik, vad är det?

Får den bara vara inom ett visst frekvensband då?

Det som gäller för guldfiskar alltså.

Det ska va lite odefinierbart tema tycker jag. Typ 2- 4 olika refränger som att man inte minns sin egen låtgång när man spelar in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, var precis och såg le miserable på Malmö opera. Tänkte den kunde ge lite inspiration. Problem dock, kommer inte ihåg någonting ... 😛

Edit: Ang guldfisk...

Redigerat av ONSatan
Link to comment
Dela på andra sajter

Hm, var precis och såg le miserable på Malmö opera. Tänkte den kunde ge lite inspiration. Problem dock, kommer inte ihåg någonting ... 😛

Edit: Ang guldfisk...

Påminner mig om när vi var i New York med Sara´s syster och såg The Phantom of the opera.

Den kvällen slog den rekord....Mattias Weinhandl och jag var vaken medan flickorna sov på balkongplats.

Älskar Guldfiskminne, speciellt på kvin....Aj!😮

Link to comment
Dela på andra sajter

om man bara minns 5 sek bakåt i tiden så blir (eller borde kunna bli) varje akordsvända olika i såväl vers som refräng.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...