Jump to content
Annons

Några progressiva musiker här?


Mast

Recommended Posts

Hej!

Så har man då tagit steget in i spejsåldern och fixat bredband. Det tänkte jag genast utnyttja och efterlysa Er symfmusiker där ute som sitter och spelar in i hemstudion och vill ha gitarrpålägg och kanske bas och som tycker det är kul att experimentera Ingenting är för flippat! Jag vill ha kul, så släng iväg ett mail till mig eller svara här på forumet om ni har grejjor ni vill ha gitarr på. Det skulle jag tycka va kul! Jag har lirat ganska länge så inga superfärska nybörjare kanske; men de ger väl sig å andra sidan kanske inte in på progressiv rock..?

Mvh

Mats/Lund

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jadu jag älskar metal och spelar också gitarr. Ett samarbete mellen gitarrister vore kanske intressant för min del. Måste bara fixa lite tid till det. Har lite fullt upp med det ena och det andra men det låter helt klart intressant.

Lite musik jag har lekt med:

Metal test som är under konstruktion

Ett solo jag smällde ihop lite snabbt för ett tag sedan.

Har inte mycket mer intressant på nätet just nu men det kan ordnas.

MVH//Kenny kenny.png

Link to comment
Dela på andra sajter

(Nad Sylvan)

Tjenare 😎

Nä, tyvärr har jag inget vettigt att spela upp för dig i nuläget. Det jag har är på vinyl och snart 20 år gammalt 😛

Men det är bara att pröva mig 😆 Om du/ni tycker jag suger så lovar jag att ta det som en man 😛

/Mast

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...