Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted
😉😄🙂

Tjohooo! Nattis är tillbaka!!

Välkommen tillbaks!! 🙂

Visst fan känns det bra? Verkar som han vilat upp sig dessutom, har inte sett så arga inlägg från honom på en lång tid. Trodde nästan att han blivit lite blödig ett tag 😆

Välkommen åter Nattvaktaren! 🙂

/Majken

Annons
Posted
Jag funderar fan på att montera ihop lite muffins.... 😉

Då kan jag bli din officiella saftblandare? 😄

Saft och muffins? 😆

Sehr mümsich...

Jag står för tårtan och lasse mongo för brännvinet! 🙂

(ojsan.. glider visst lite OT här... menmen Muffins är gott)

Posted (edited)

Altså en fikakväll med Grahn, Brojd, Lasse Mongo och addic och givetvis stjärnan Nattis =).

Eller försöker ni locka fram en bögarnas afton? 😉

Edited by addic59
Posted
Jag tycker att Nattvaktarens nya lilla bild är mesig. Jag tycker han(?) har tappat stinget.

Jag tycker hon(!) är rätt så fin och feminin på bilden faktiskt.

Posted
Jag tycker att Nattvaktarens nya lilla bild är mesig. Jag tycker han(?) har tappat stinget.

Säger århundradets fjolla...

Fram för fler fjollor på det här forumet! Förresten vad är fjolligt, spandex eller plysch?

Posted

Säger århundradets fjolla...

Fram för fler fjollor på det här forumet! Förresten vad är fjolligt, spandex eller plysch?

Skulle spandex vara fjolligt? 😎

Posted
en hel tråd om våran lilla nattis men personen i egen hög person har inte gjort ett ända inlägg:P

En stolt man av principer?

jepp o vem har sagt att principer är av ondo?

Posted

Ahmen..grabbar..ni måste ju locka med något som Nattvaktaren tycker om.. börja dribbla om Soundblaster t.e.x eller fråga om han bakat några sköna fullkornsbullar på länge... 😄

Guest nattvaktaren
Posted

Så kul att ni bryr er om mig.

Det är jag inte värd.

• 4 weeks later...
Posted

Ha ha ha ha, i ett anfall av humor kunde jag inte låta bli att blåsa liv i denna tråd ha ha ha ha ha 😉😛

ha ha ha ha ha ha ha 🙂 ha ha ah ah qhaa ha ha ha ha aha ha ha ah aha ha ha ha ah aha 😆 ha ha aha ha ha

ha ha ha ha, jag har inte tid med sånt här just nu 😆 men det här kunde jag inte motstå...ha ha ha ha 😆

Tror jag ska bli komiker, ho ho 😆 ho ho ho ho ho , ha ha 😆 ha ha åh jag kräks ! ! :rolleyes:

ghaaa

ah

eh