Jump to content
Annons

Erik Hofstein har slutat på forumen


Björn Olsberg

Recommended Posts

<ironi>

Humor och humor... Ska villigt erkänna att det inte är speciellt skrattretande att hoppa runt bland 66 uppkopplade datorer och få forumet att se levande ut. Eftersom man räknas som utloggad efter 15 minuters inaktivitet, har jag i snitt 22 sekunder på mig vid varje dator att låtsas vara aktiv. Och så håller det på. Inte undra på att jag låter ett och annat medlemsnamn får agera slagpåse med spydiga inlägg.

</ironi>

Det roliga med det här skämtet är att jag redan dragit det en gång

https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...indpost&p=47889

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

<ironi>

Humor och humor... Ska villigt erkänna att det inte är speciellt skrattretande att hoppa runt bland 66 uppkopplade datorer och få forumet att se levande ut. Eftersom man räknas som utloggad efter 15 minuters inaktivitet, har jag i snitt 22 sekunder på mig vid varje dator att låtsas vara aktiv. Och så håller det på. Inte undra på att jag låter ett och annat medlemsnamn får agera slagpåse med spydiga inlägg.

</ironi>

Det roliga med det här skämtet är att jag redan dragit det en gång

https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...indpost&p=47889

You're the man....?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur förklarar ni då att några träffats irl??

Jag vet att jag existerar iaf och jag tror inte att Olsberg kör flera än en användare.

Hur tror ni att de andra användarna här på forumet känner om nån säger att dom inte existerar? Har ni tänkt på det? Jag tycker det är dåligt att kränka andra på det sättet.

Och jag som trodde detta var ett seriöst forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

<ironi>

Humor och humor... Ska villigt erkänna att det inte är speciellt skrattretande att hoppa runt bland 66 uppkopplade datorer och få forumet att se levande ut. Eftersom man räknas som utloggad efter 15 minuters inaktivitet, har jag i snitt 22 sekunder på mig vid varje dator att låtsas vara aktiv. Och så håller det på. Inte undra på att jag låter ett och annat medlemsnamn får agera slagpåse med spydiga inlägg.

</ironi>

Det roliga med det här skämtet är att jag redan dragit det en gång

https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...indpost&p=47889

You're the man....?

Tack

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tror ni att de andra användarna här på forumet känner om nån säger att dom inte existerar? Har ni tänkt på det? Jag tycker det är dåligt att kränka andra på det sättet.

Hade inte Erik slutat på forumet?

Ja, titta! Osiris är besatt (fått sitt alias hi-jackat) av Erik. För den osiris vi känner är ju inte tuff nog att inte använda smileys! 😮

ohhh... scaaary.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tror ni att de andra användarna här på forumet känner om nån säger att dom inte existerar? Har ni tänkt på det? Jag tycker det är dåligt att kränka andra på det sättet.

Hade inte Erik slutat på forumet?

Ja, titta! Osiris är besatt (fått sitt alias hi-jackat) av Erik. För den osiris vi känner är ju inte tuff nog att inte använda smileys! 😮

ohhh... scaaary.. 😱

😮😲😮😛😄😆😉☺️😎😆

Link to comment
Dela på andra sajter

<ironi>

Humor och humor... Ska villigt erkänna att det inte är speciellt skrattretande att hoppa runt bland 66 uppkopplade datorer och få forumet att se levande ut. Eftersom man räknas som utloggad efter 15 minuters inaktivitet, har jag i snitt 22 sekunder på mig vid varje dator att låtsas vara aktiv. Och så håller det på. Inte undra på att jag låter ett och annat medlemsnamn får agera slagpåse med spydiga inlägg.

</ironi>

Det roliga med det här skämtet är att jag redan dragit det en gång

https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=...indpost&p=47889

Kolla, nu börjar Olsberg slåss med Olsberg, för om man använder IP-tunern så vad ser man? Ha ha ha samma ip-adress!

Och allt kommenteras av mig.......gissa vem? OLSBERG MWUUuuuaaaa ha ha ha

Så här kul har jag inte haft sedan jag återuppväckte Nattvaktaren !

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här kul har jag inte haft sedan jag återuppväckte Nattvaktaren !

Så du är alltså både ®offe och Nattvaktaren? Var inte Olsberg alla? Vem är du? Vem är Olsberg?

Jag gillar inte den här tråden. För många frågor, för få svar. Jag kommer få allvarliga psykiska problem med min identitet. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

QUOTE (Drummer @ 16 February 2005, 01:08)

Får lite Sebastian från Farmen vibbar när jag läser om detta.

Nån skickas in för att röra om i grytan.

Har missat det här med Erik mer eller mindre helt, dock! 

Där sa du nåt. Va de han psykologen fårn Skåne?! Likheten är slående..

Jo då, det stämmer, från Helsingborg o han utger sig för o vara psykolog. Psykopat ligger väl närmre sanningen skulle jag tro.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...