Jump to content
Annons

Erik Hofstein har slutat på forumen


Björn Olsberg

Recommended Posts

Tror snarare att deet var jag och lavrell som fick anmälningar.

Det var min gissning också...

🙂😆

Hej hej. Nu lämnar jag iofs den här tråden Men jag "råkade" höra den låt som ni har lagt upp på er hemsida, grymt bra måste jag säga. Med risk för att förolämpa någon, så måste jag säga att det var grymt tajta trummor. Kan det vara Drumkit from Hell??? Annars stor eloge till trummisen...

The Mr...

Joda du har så rätt =). Drumkit from hell så det skriker om det, och programmerat desutom hehe. Men det är bara promo versioner av materialet så det är inte så noga just nu. Men vi kommer hälsa på Brojd och spela in våran första demo snart =). Och då blir det andra bullar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Erik Hofstein, Artistbolaget...har suttit och surfat runt på en massa nostalgiska bråktrådar och jag bara undrar: När kommer forum.studio.se: Dockusåpan - Årskrönika?

Artistbolaget, hade inte han röd namntext?... va han nån sorts vip gubbe?

Hehe... röd font = raderat konto. 🙂

ånej, den gubben går inte. självfallet var ab vip, det vet vem som helst.

///minus

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein, Artistbolaget...har suttit och surfat runt på en massa nostalgiska bråktrådar och jag bara undrar: När kommer forum.studio.se: Dockusåpan - Årskrönika?

Artistbolaget, hade inte han röd namntext?... va han nån sorts vip gubbe?

Hehe... röd font = raderat konto. 😄

ånej, den gubben går inte. självfallet var ab vip, det vet vem som helst.

...och sen återuppstod han klädd i svart font, och kluven i plus och minus. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara skönt att han försvann. Det är sällan jag blir irriterad på folk men när man bara skriver saker för att provocera och leka "moralkaka" och tillrättavisa alla om hur man ska vara, då går man för långt!

Det är underbart att han försvann så man kan diskutera saker utan att man får en moralpredikan över sig efter 5 minuter som handlar om hur man kränkte det stackars ljudkortet genom att skriva att det inte fungerade.

"Ljudkort har faktiskt också känslor, tänk om ljudkortet va din mamma? skulle du skriva så då? Jag tycker du är smaklös och respektlös" 😄

Så sammanfattningsvis:

ÄNTLIGEN!

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk att få se herr Hofstein i ett slags Big Brother-hus, tillsammans med lavrell, addic59, Plus & Minus, nattvaktaren och några till. Vilken underhållning!

😄

EDIT: On Topic, så var det ju trist att han lämnade oss, men han kommer säkert tillbaks i en annan skepnad.

Redigerat av gol
Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk att få se herr Hofstein i ett slags Big Brother-hus, tillsammans med lavrell, addic59, Plus & Minus, nattvaktaren och några till. Vilken underhållning!

😄

EDIT: On Topic, så var det ju trist att han lämnade oss, men han kommer säkert tillbaks i en annan skepnad.

😄 Jag tyckte han va rätt kul ändå. Uppskattade honom ungefär som man kan göra om man råkar hänga med i typ Big Brother lite för mycket. Samma känsla infinner sig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån skickas in för att röra om i grytan.

I det här fallet är det dock, även om det låter helt osannolikt, Olsberg.

Kolla in IP-numren på Hofstein och några provokatörer till och ni ser att det är samma adress som när "trevlige" Olsberg skriver något. Totalt sett har jag räknat till 128 Alias med Olsbergs IP-nr, 2186 saknar IP-adress och finns inte.

Studio Forum var helt och hållet Olsbergs idé, och han fick slåss ganska hårt på redaktionen för att de skulle gå med på att sätta upp sajten. När tillströmningen uteblev kunde han helt enkelt inte erkänna sitt misstag utan började rega en massa egna identiteter. Kolla själv, första inlägget med avvikande IP-adress är från den 14 april 2004. Såvitt jag har räknat ut finns det bara 16 medlemmar på detta forum, resten är Olsberg som berömmer, bråkar och diskuterar med sig själv. Allt för att tillföra lite nerv till StudioForumSåpan.

Kringlan var Ollis på spåret, och plötsligt sitter han i Tanzania och skriver...hm? Skumt va? Mitt nästa inlägg blir väl från Kazakstan!?

Hälsningar

Olsberg... 😲 äsch, jag menar ®offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån skickas in för att röra om i grytan.

I det här fallet är det dock, även om det låter helt osannolikt, Olsberg.

Kolla in IP-numren på Hofstein och några provokatörer till och ni ser att det är samma adress som när "trevlige" Olsberg skriver något. Totalt sett har jag räknat till 128 Alias med Olsbergs IP-nr, 2186 saknar IP-adress och finns inte.

Studio Forum var helt och hållet Olsbergs idé, och han fick slåss ganska hårt på redaktionen för att de skulle gå med på att sätta upp sajten. När tillströmningen uteblev kunde han helt enkelt inte erkänna sitt misstag utan började rega en massa egna identiteter. Kolla själv, första inlägget med avvikande IP-adress är från den 14 april 2004. Såvitt jag har räknat ut finns det bara 16 medlemmar på detta forum, resten är Olsberg som berömmer, bråkar och diskuterar med sig själv. Allt för att tillföra lite nerv till StudioForumSåpan.

Kringlan var Ollis på spåret, och plötsligt sitter han i Tanzania och skriver...hm? Skumt va? Mitt nästa inlägg blir väl från Kazakstan!?

Hälsningar

Olsberg... 😲 äsch, jag menar ®offe

haha! 🙂 du har fan humor på riktigt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

<ironi>

Humor och humor... Ska villigt erkänna att det inte är speciellt skrattretande att hoppa runt bland 66 uppkopplade datorer och få forumet att se levande ut. Eftersom man räknas som utloggad efter 15 minuters inaktivitet, har jag i snitt 22 sekunder på mig vid varje dator att låtsas vara aktiv. Och så håller det på. Inte undra på att jag låter ett och annat medlemsnamn får agera slagpåse med spydiga inlägg.

</ironi>

Link to comment
Dela på andra sajter

Får lite Sebastian från Farmen vibbar när jag läser om detta.

Nån skickas in för att röra om i grytan.

Har missat det här med Erik mer eller mindre helt, dock!

Där sa du nåt. Va de han psykologen fårn Skåne?! Likheten är slående..

Link to comment
Dela på andra sajter

<ironi>

Humor och humor... Ska villigt erkänna att det inte är speciellt skrattretande att hoppa runt bland 66 uppkopplade datorer och få forumet att se levande ut. Eftersom man räknas som utloggad efter 15 minuters inaktivitet, har jag i snitt 22 sekunder på mig vid varje dator att låtsas vara aktiv. Och så håller det på. Inte undra på att jag låter ett och annat medlemsnamn får agera slagpåse med spydiga inlägg.

</ironi>

😆 Så det ÄR bara jag som är riktig här? Sitter du i min dator?

Link to comment
Dela på andra sajter

<ironi>

Humor och humor... Ska villigt erkänna att det inte är speciellt skrattretande att hoppa runt bland 66 uppkopplade datorer och få forumet att se levande ut. Eftersom man räknas som utloggad efter 15 minuters inaktivitet, har jag i snitt 22 sekunder på mig vid varje dator att låtsas vara aktiv. Och så håller det på. Inte undra på att jag låter ett och annat medlemsnamn får agera slagpåse med spydiga inlägg.

</ironi>

Njaaaa, nu försöker du mörka!

Man kan faktiskt klicka i en box så att man inte står som aktiv när man loggar in så det kan du inte skylla på :rolleyes:

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaaa, nu försöker du mörka!

Man kan faktiskt klicka i en box så att man inte står som aktiv när man loggar in så det kan du inte skylla på 🙂

Fast Olsbergs syfte är ju precis motsatsen; att samtidigt vara online med så många synliga alias som möjligt. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaaaa, nu försöker du mörka!

Man kan faktiskt klicka i en box så att man inte står som aktiv när man loggar in så det kan du inte skylla på  🙂

Fast Olsbergs syfte är ju precis motsatsen; att samtidigt vara online med så många synliga alias som möjligt. :rolleyes:

Fast jag är övertygad om att han iskallt räknar med att folk inte sneglar ner på listan över dom aktiva.

Olsberg, vad är meningen med livet? Varför finns jag? du som styr mig borde veta? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag är övertygad om att han iskallt räknar med att folk inte sneglar ner på listan över dom aktiva.

Johodå! Annars har jag jobbat i onödan... jag ser alltid till att vara inloggad med mina diverse alias på flera datorer samtidigt, för att folk inte ska misstänka att det är jag som är en och samma person bakom aliasarna. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag är övertygad om att han iskallt räknar med att folk inte sneglar ner på listan över dom aktiva.

Johodå! Annars har jag jobbat i onödan... jag ser alltid till att vara inloggad med mina diverse alias på flera datorer samtidigt, för att folk inte ska misstänka att det är jag som är en och samma person bakom aliasarna. 🙂

Hur många "Super-users" finns det här egentligen? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag är övertygad om att han iskallt räknar med att folk inte sneglar ner på listan över dom aktiva.

Johodå! Annars har jag jobbat i onödan... jag ser alltid till att vara inloggad med mina diverse alias på flera datorer samtidigt, för att folk inte ska misstänka att det är jag som är en och samma person bakom aliasarna. 🙂

Hur många "Super-users" finns det här egentligen? :rolleyes:

Såvitt jag har räknat ut finns det bara 16 medlemmar på detta forum, resten är Olsberg...

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...