Jump to content
Annons

Erik Hofstein har slutat på forumen


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 71
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Jag bad så hemsk mycket om ursäkt till honom, jag vet att jag blev lite provocerande mot slutet och har erkännit mitt fel inför honom och andra. Vill bara ha det klart för er alla. Har inte varit någon elak typ och det har inte varit min avsikt vara det nu heller. Men misstag är misstag, skall bättra mig ögonblickligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bad så hemsk mycket om ursäkt till honom, jag vet att jag blev lite provocerande mot slutet och har erkännit mitt fel inför honom och andra. Vill bara ha det klart för er alla. Har inte varit någon elak typ och det har inte varit min avsikt vara det nu heller. Men misstag är misstag, skall bättra mig ögonblickligen.

Äh, trams. Han förtjänade ingen ursäkt och du har inget att skämmas över. 🙂

"glad att det är över..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bad så hemsk mycket om ursäkt till honom, jag vet att jag blev lite provocerande mot slutet och har erkännit mitt fel inför honom och andra. Vill bara ha det klart för er alla. Har inte varit någon elak typ och det har inte varit min avsikt vara det nu heller. Men misstag är misstag, skall bättra mig ögonblickligen.

Äh, trams. Han förtjänade ingen ursäkt och du har inget att skämmas över. 😉

"glad att det är över..."

Vill bara inte framstå som den "onda" typen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein, Artistbolaget...har suttit och surfat runt på en massa nostalgiska bråktrådar och jag bara undrar: När kommer forum.studio.se: Dockusåpan - Årskrönika?

vad skulle forum.studio.se ta sig till utan profiler som nattvaktaren, artistbolaget, erik hofstein m.fl?

///minus

Vi skulle ha en gäng know-it-alls som predikar och härjar! Go Kenny!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle nog vilja säga att detta är ett oerhört fredligt plank jämfört med andra man stött på runt om på internetet.

Hoppas att Olsberg och givetvis alla ni andra övriga medlemmar tar åt er av detta! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett misstag kanske att tro att om man ligger lågt en månad eller två så kommer folk att glömma. Problemet med konflikter är att om de inte blir lösta så finns det kvar och när man sedan tar upp tråden igen så att säga så kommer konflikten oundvikligen att dyka upp igen. Det är iallafall min erfarenhet. Bättre då att regga sig på nytt och börja om ifrån början. Jag är inte så förtjust i tjaffs för tjaffsandet skull. Jag diskuterade aldrig något med Erik, men kännde mig hyfstat trött på forumet ett tag där.

Sedan kan man alltid psykologisera allting. Kanske var Erik en katalysator för inre spänningar på formuet? 🙂

Kom igen Erik Regga dig på nytt och se om du kan göra något åt saken.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, vilken skön idé Pluffo.

Någon som är med och skriva om 1,5 års forumsåpa, haklappar och skandalösa näthitar?

"Studio Forum - 547 dagar som förändrade musiksverige".

Får vi den sen i tryckt form ska jag banne mig bli helårsprenumerant 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein, Artistbolaget...har suttit och surfat runt på en massa nostalgiska bråktrådar och jag bara undrar: När kommer forum.studio.se: Dockusåpan - Årskrönika?

Artistbolaget, hade inte han röd namntext?... va han nån sorts vip gubbe?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Erik Hofstein, Artistbolaget...har suttit och surfat runt på en massa nostalgiska bråktrådar och jag bara undrar: När kommer forum.studio.se: Dockusåpan - Årskrönika?

Artistbolaget, hade inte han röd namntext?... va han nån sorts vip gubbe?

Hehe... röd font = raderat konto. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bad så hemsk mycket om ursäkt till honom, jag vet att jag blev lite provocerande mot slutet och har erkännit mitt fel inför honom och andra. Vill bara ha det klart för er alla. Har inte varit någon elak typ och det har inte varit min avsikt vara det nu heller. Men misstag är misstag, skall bättra mig ögonblickligen.

Äh, trams. Han förtjänade ingen ursäkt och du har inget att skämmas över. 🙂

"glad att det är över..."

Vill bara inte framstå som den "onda" typen 😄

Närå, det tror jag inte är nån fara...

Han klagade ju på att ni saknade empati, men den enda "-pati" han besitter verkar börja med psyko..... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bad så hemsk mycket om ursäkt till honom, jag vet att jag blev lite provocerande mot slutet och har erkännit mitt fel inför honom och andra. Vill bara ha det klart för er alla. Har inte varit någon elak typ och det har inte varit min avsikt vara det nu heller. Men misstag är misstag, skall bättra mig ögonblickligen.

Äh, trams. Han förtjänade ingen ursäkt och du har inget att skämmas över. 🙂

"glad att det är över..."

Vill bara inte framstå som den "onda" typen 😄

Närå, det tror jag inte är nån fara...

Han klagade ju på att ni saknade empati, men den enda "-pati" han besitter verkar börja med psyko..... 😛

😆😄🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick en rad anmälningar på tråden som ballade ur, och Erik och resten av forummedlemmarna stod på så olika sidor att det här kanske var det bästa för alla.

Jag kunde inte i min vildaste fantasi ens drömma om att mitt inlägg skulle skapa så stor uppståndelse 😆 Så stor att en person tillslut åkte ur i "Ö- aka studiorådet". Hoppas inte det var själva grundinlägget som fick dessa anmälningar, då saknar folk verkligen humor! Det var ju inte direkt något personligt angrepp...

The Mr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick en rad anmälningar på tråden som ballade ur, och Erik och resten av forummedlemmarna stod på så olika sidor att det här kanske var det bästa för alla.

Jag kunde inte i min vildaste fantasi ens drömma om att mitt inlägg skulle skapa så stor uppståndelse 😆 Så stor att en person tillslut åkte ur i "Ö- aka studiorådet". Hoppas inte det var själva grundinlägget som fick dessa anmälningar, då saknar folk verkligen humor! Det var ju inte direkt något personligt angrepp...

The Mr...

Tror snarare att deet var jag och lavrell som fick anmälningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror snarare att deet var jag och lavrell som fick anmälningar.

Det var min gissning också...

😄😆

Hej hej. Nu lämnar jag iofs den här tråden Men jag "råkade" höra den låt som ni har lagt upp på er hemsida, grymt bra måste jag säga. Med risk för att förolämpa någon, så måste jag säga att det var grymt tajta trummor. Kan det vara Drumkit from Hell??? Annars stor eloge till trummisen...

The Mr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...