Myrli Posted February 14, 2005 Posted February 14, 2005 (edited) Vet inte om det är metal eller hårdrock men lyssna gära och ge min komplimanger. LÅTNAMN: Invincible ARTIST/GRUPP: Jag GENRE:Hårdrock /metal LÅTLÄNGD: ca: 7 min KOMPOSITÖR:Jag PRODUCENT:Jag EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 13 mb STATUS: Skiss LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Edited February 14, 2005 by Myrli
Guest MorDeth Posted February 14, 2005 Posted February 14, 2005 känns som om gitarren försvinner ibland, saknar lite tryck i den. Annars en skön låt. Men jag skulle inte kalla det metal.... 😳
Kiefz Posted February 14, 2005 Posted February 14, 2005 håller med.. tycker det är en rätt skön låt men gitarrerna och basen skulle behöva lyftas fram lite dessutom skulle du kunna ta till "klassikern" att dubbla gitarrerna och pannorerade dem höger/vänster.. skulle inte häller skada om du tog i lite mer på sången.. men musikmässigt är det rätt så bra... kanske lite länge än nödvändigt dock..ah ska jag inte klaga mer.. jag tycker som sagt ändå att det var en rätt bra låt.. 😱
Piccazzo Posted February 14, 2005 Posted February 14, 2005 Allt förutom sången låter långt borta. Du får jobba lite till på mixen så blir det säkert bra.
Recommended Posts