Lundin Posted February 13, 2005 Posted February 13, 2005 (edited) läs längre ner på sidan Edited April 13, 2005 by demoniqus
Lundin Posted March 9, 2005 Author Posted March 9, 2005 (edited) ... Edited March 30, 2005 by demoniqus
Lundin Posted March 9, 2005 Author Posted March 9, 2005 jag kan gnälla på resultatet 🙂 Känns tryggt att veta...
sounden Posted March 9, 2005 Posted March 9, 2005 Tja, det kanske kunde vara trevligt. Hör av dig för fan Måste ha tag i en grym demo sångare/sångerska mé då. //Mr.S
tordA Posted March 9, 2005 Posted March 9, 2005 behöver du Logan string ljud så är det bara att komma hit och klinka ( jag bär inte frivilligt iväg den, tung till tusen 🙂 men det är nog bara jag som är klen 😉 )
Lundin Posted March 10, 2005 Author Posted March 10, 2005 (edited) behöver du Logan string ljud så är det bara att komma hit och klinka ( jag bär inte frivilligt iväg den, tung till tusen 🙁 men det är nog bara jag som är klen 😏 ) Ska ha detta i åtanke, bäste herr Fart 😄 en Logan.. ? inte Johnny Logan?.. men jag vill inte veta var strängen sitter då 😄 Edited March 10, 2005 by demoniqus
Carl_B Posted March 10, 2005 Posted March 10, 2005 ja kanske e intresserad.. .behöver nåt nytt för o sätta fart på inspirationen tror ja...
Lundin Posted March 11, 2005 Author Posted March 11, 2005 😛 kan du tänka dig att göra radioslisk? har du gått o blivit mjuk 😆 skulle iofs vara kul o se hur en sån krock kunde se ut
Shadows Posted March 11, 2005 Posted March 11, 2005 Jag gör ju gärna musik jag tjänar pengar på men jag är nog för dålig 😮
Carl_B Posted March 12, 2005 Posted March 12, 2005 🙂 kan du tänka dig att göra radioslisk? har du gått o blivit mjuk 😮 skulle iofs vara kul o se hur en sån krock kunde se ut skulle man ha möjlighet att påverka radioslisket så varför inte? så hur blir det? behöver du fortfarande intresseanmälningar? 🙂
Lundin Posted March 30, 2005 Author Posted March 30, 2005 (edited) Söker ett aktivt bollplank som satt ribban högre än bara hobbyarbete, Skriva låtar ihop Pop-dance med catchy melodier, blandar gärna akustiskt och elektroniskt hur som helst... jobbar uteslutande i Cubase SX 3 och har en relativt stor maskinpark med syntar och effekter, mikrofoner m.m Skicka PM om detta verkar intressant, nytt 'ofärdigt' demomaterial finns Edited April 13, 2005 by demoniqus
Recommended Posts