Jump to content
Annons

Någon skriver i en ANNAN tråd utan att man vet det


debatt

Recommended Posts

Det absolut sämsta med detta forum är om någon skriver i en annan tråd än den man är inne i för tillfället, så vet man inte om det.

Kan man inte fixa det så man vet åtminstone om vederbörande skriver i den tråd man är inne i eller om det är någon annan tråd - typ alternativen "skriver i denna tråd" respektive "skriver i en annan tråd".

Jag tänker på att man nedtill på sidan för markören över personens namn... så står det "läser 2 min..." eller så lutar namnet och vb skriver - men man vet inte VAR denne person skriver eller läser, dvs om personen har uppe den tråd man själv är inne i eller om det är någon annan tråd som fångat uppmärksamheten.

Man kan ha suttit i flera minuter, stirrat på ett lutande namn och väntat på en intressant replik i en tråd, men så visar det sig efter 20 minuter när man går ur tråden att denne skrivit i en helt annan tråd...

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har inte tänkt på det, men har utgått från att det bara rörde den aktuella tråden eftersom det står att det gäller "detta ämne". Jag brukar däremot inte vänta på det, utan går ur tråden och återkommer senare, när det är markerat i huvudlistan att det finns något nytt. Jag lever hela mitt forumliv i "Visa nytt innehåll" och dyker i princip aldrig in i de enskilda avdelningarna och letar där. Det blir smidigast så, tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

det står att det gäller "detta ämne".

Vad pratar du om nu?

Sätt markören ovanpå en forummedlems namn och det står t.ex. "Läser (14 minuter sedan)". Det står inget om att det gäller den öppna tråden eller "detta ämne" som du skriver här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad pratar du om nu?

Sätt markören ovanpå en forummedlems namn och det står t.ex. "Läser (14 minuter sedan)". Det står inget om att det gäller den öppna tråden eller "detta ämne" som du skriver här.

Tänkte snarare på rubriken ovanför namnen, som antyder att det handlar om "detta ämne":

1 person(er) läser just nu detta ämne

1 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...