Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 2


Fidden

Recommended Posts

Annons

Rickard Eriksson äter skolmat ungefär en dag i veckan, av den enkla anledningen att den inte är god. I stället tar han och många andra mackor i skolkiosken eller en lunch på restaurang.

– Det är så modern mat så ibland förstår man inte ens vad det står på menyn. Det borde vara mer husmanskost som paltbröd och fläsk, tycker han.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rickard Eriksson äter skolmat ungefär en dag i veckan, av den enkla anledningen att den inte är god.

Det var en konstig anledning till att äta den...

I stället tar han och många andra mackor i skolkiosken eller en lunch på restaurang.

– Det är så modern mat så ibland förstår man inte ens vad det står på menyn. Det borde vara mer husmanskost som paltbröd och fläsk, tycker han.

Då vet vi vad han kommer rösta på nästa val.

Link to comment
Dela på andra sajter

Asså shiiiit va äckligt! 😆

Körde revaxör innan för att få bort en vaxpropp jag tydligen haft i örat ett tag.

Körde allting som vanligt och bah, jahapp här kom de inte ut nånting typ. Sen efter duschen körde jag med en tops för att kolla. Typ tryckte in den å ut kommer den helt jävla orangebrun och full med klägg 😛

Sen skulle jag bara känna efter lite med fingret å då känner jag nånting liksom vid örat... pillar lite och får ut sjuuuukaste vaxklumpen! SÅ JÄVLA ÄCKLIG!!!! typ 1x0.5cm stor och skiftande i färg från ljusgul till mörkbrun 🤪

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...