Jump to content
Annons

Midi till audio!


Polder

Recommended Posts

Hej!

Har du en låt i midi format o skulle vilja få bra ljud istället!

Jag vill testa mig själv och ta emot din låt, lägga fina ljud o skicka tillbaka till dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
haha.. okok.. låter ju fint.. men tänk om man vill göra musik av sin midi själv? och varför inte göra något helt eget? vad menar du med testa dig?

//smulan

Testa att skicka en tolv akters opera till honom för konvertering till audio 🙂

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Men sånt här är allvarligt talat rätt så intressant...

Har en kompis som gör schlager/pop och vi har pratat om att ta samma låt och arra den på varsitt sätt och sedan jämföra slutresultatet... Lite samma grej som senaste studiofestivalen när jag tänker efter...

Vore nästan kul att slänga iväg en MIDI av vår senaste låt för att se hur den låter när det kommer tillbaks, men det är lite för liten del som är MIDI för att det ska va riktigt kul...

Link to comment
Dela på andra sajter

Men släng i väg en midi fil till mig!

e.polder@swipnet.se

Så får du tillbaka låten om någon dag... Måste ju sköta mitt vanliga jobb också 😉

Gör det! Roligt o se vad jag kan göra med den!

Hej

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hänger nog inte på HUR man gör utan snarare att det låter bra!

Det var bara en tanke alltså... Vill inte skapa en tävlign om vem som är bäst eller så... Har gjort det här med ett par vänner till mig och dom tyckte att det var kul så då tänkte jag testa det här också... Menmen det verkar inte falla i smaken 😲

No hard feelings...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...