Jump to content
Annons

stråkhjälp finnes


co-ed

Recommended Posts

hello alla!

detta är ju inte bara ett "sökes"-forum, utan även ett "finnes"-dito, så jag tänkte ta tillfället i akt att bygga på min tidigare presentation och erbjuda mina tjänster som cellist.

jag har rötter i den klassiska traditionen, har sedan gått via folkmusik till att jobba helt i studio och med liveakter. detta passar mig bättre; jag är duktig notläsare och så, men det är mer givande att röra sig utanför notsystemet, att improvisera efter örat och helt anpassa sig efter låten man skall förhöja.

jag skriver stämmor om så behövs, har goda kontakter med andra stråkar (violin, viola & kontrabas), jobbar snabbt i studio och har goda referenser. dels har jag jobbat med två produktionsbolag i gbg, active music & macel music, dels med artister som jens lekman, josé gonzaléz, moneybrother, embee. har även gjort grejjer för diverse demoprojekt, och även om jag ju har en miniminivå vad gäller gage så är jag flexibel i fråga om det är ett demoband eller en svt-produktion som behöver hjälp liksom.

jag finns tillgänglig i götborg, men är förflyttningsbar också. 😛

kontakta mig gärna om det behövs stråk till litet eller stort projekt, så kan vi säkert komma överens om något. jag gillar att alltid ha ett par projekt igång, att inte bara jobba med en artist.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

kan ju passa på att bumpa upp tråden med nyheten att snart, om en månad eller så, kommer jag ha inspelningsmöjligheter hemma dessutom, så att långväga inspelningssamarbeten är möjliga. inköp av prylar är på g! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...