Guest tanum Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Har försökt lägga in min första plug. Det blev Fishfillets i Logic Exp 7. Har Mac och OSX. Filen FishFillets.component har jag lagt i Components-mappen både i min hemkatalog och i hårddiskens. Men jag får den inte att dyka upp under Inserts-Mono-Audio Units. Varför? Är det nåt mer som måste göras? Och kan jag kolla nånstans i Logic att den verkligen har blivit inladdad? Nybörjare och tacksam för svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicNixon Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Den dyker inte upp under stereopluggar då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanum Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Nej, inte där heller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicNixon Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Har du kört Logics AU-validator på pluggen? Ta en titt i denna tråd: https://www.studio.se/index.php?showtopic=6155 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanum Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Kryssade i rutorna i AU manager. Men hittar ändå inte pluggen... Skumt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts