Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej!

Jag gör en podcast/podradio som heter Flugfiskeradion.se där jag intervjuar intressanta personer om ämnet. Jag är ingen ljud- eller studioexpert utan använder Garage Band, en Samsonmikrofon (Q1U) och Skype för att göra programmet. Härom veckan trillade mina hörlurar i sönder och nu letar jag efter ngt nytt. Specen är ganska enkel: Billigt och tättslutande kring öronen. Eftersom jag har stora öron behöver lurarna vara stora. Jag funderar på dessa, vad tror ni: T.BONE HD-990D.

Jag har tyvärr inte tid att gå runt i massa butiker och testa...

Jesper

Annons
Guest drloop
Posted

Tja, dom borde funka för de flesta öron.

Jag och dom sångare/sångerskor som har använt dom har inte klagat på att dom är för små...

Vad hade du för lurar innan?

Posted

Tja, dom borde funka för de flesta öron.

Jag och dom sångare/sångerskor som har använt dom har inte klagat på att dom är för små...

Vad hade du för lurar innan?

Nåt riktigt skräp. Tror det var gamerlurar från mitten av 90-talet från Trust. De var för små...

J

Guest drloop
Posted

Den enda som kan avgöra huruvida dom är för små eller ej är du själv. Så det är nog bara till att palla sig ned och testa.. 🙂

Posted

Den enda som kan avgöra huruvida dom är för små eller ej är du själv. Så det är nog bara till att palla sig ned och testa.. 🙂

Eller utnyttja returrätten! 😛

J

• 1 month later...