martinm Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 (edited) LÅTNAMN: Raindrops ARTIST/GRUPP: martin GENRE: gitarrsång LÅTLÄNGD: 3,09 KOMPOSITÖR: m PRODUCENT: m EV. MEDVERKANDE: nä INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 3,0 MB STATUS: Skiss Tacksam för kritik o kommentarer som vanligt. 😳🙂🙂 raindrops.mp3 Edited January 8, 2006 by martinm
Guest maxmaxmax Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 otajt här och där. särskilt vid tamburinen. Men det kan ju vara lite charmigt 😳 Cocaine and chocolate bars? hehe. annars har jag lite svårt att ta till mig texten. Kvaliten tycker jag ligger i gitarrmelodierna. Om du jobbar mer med dynamiken ( Alltså spela lugnare / hårdare och har mindre/ fler instrument ) på valda ställen och får det hela tajtare så skulle jag tycka bättre om det. Gillar din röst, men inte riktigt texten o melodin. keep on rocking
Pluffo Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 Jag kan i stort sett bara hålla med maxmaxmax, även om han nog inte ska snacka om knepiga texter 😳 https://www.studio.se/index.php?showtopic=7772&hl= I grunden så är det bra. Men som sagt, en hel del arbete behövs göras.
lavrell Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 (edited) Som dom tidigare påpekat så är det ju inte vidare tajt. Det låter som att du lagt en medveten latency på gitarrerna och då låter det inge vidare. Men skön känsla i låten annars så behåll känslan men ta om gitarrerna tills dom sitter där dom ska 😉 Edited February 6, 2005 by lavrell
Recommended Posts