Jump to content
Annons

Sign in to follow this  
FredrikMikaelsson

Skivan är nu i butik!

Recommended Posts

Obs Edit 2001-05-28 Skivan är nu i butik!

OBS EDIT 2011-04-25, Fortsätter på samma tråd som tidigare men byter namn på den.

Nu går det även att förbeställa skivan och tjuvlyssna på valda partier av plattan! Finns i Fyraett.se webshop, skivan kommer även att finnas för nedladdning på nätets all hörn och kanter.

Webshop

Checka även in paketdealen i shopen. Tack för att du beställer :-)

Originalmeddelande:

http://www.youtube.com/watch?v=fFb20YecuIU

Hej, här är en nysläppt musikvideo till Störda Poeter Sällskaps låt En kula i mitt huvud.

Jag har producerat och mixat, har använt i stort sett alla UADs pluggar, även den nya Studern. Tycker det blev rätt bra, vad tycker ni?

Cool Runnings

/ Fred

Ps: Kolla in vår grymma hemsida på www.stordapoeterssallskap.se

Edited by FredrikMikaelsson

Annons

Låter i mina öron mycket trevligt, trodde inte genren kunde låta så bra svenska. Skön tyngd och atmosfär över låten.

Inte riktigt min musik detta, inget som fastnar. MEN bra proddat!

Nice! Bra jobb som sagt!

Va kul att ni gillar, har valt ett lite annat arbetssätt än jag brukar göra i produktionen. Därför är det extra kul att ni gillar just det!

Inte riktigt min musik detta, inget som fastnar. MEN bra proddat!

Nej, det är ju kanske ingen dunder P3 hit, men vi valde den som första "singel" från kommande EP på grund av att den har något knäppt som tilltalar i texten + att Ea Winerbröd och Toast Mollans sång i refrängen lyfter hela paketet. Videon förstärker dessutom stämningarna, tycker i alla fall jag :)

Låter i mina öron mycket trevligt, trodde inte genren kunde låta så bra svenska. Skön tyngd och atmosfär över låten.

Finns mycket bra svenskt inom denna genre checka tillexempel in Glesbygden vs Annika Norlin

http://www.youtube.com/watch?v=fkI5tQHYJ3A&feature=player_embedded

Bockar, nickar o bugar, det är ett riktigt gott betyg!

Vad kan man säga? Jag tyckte båda videorna var fantastiska. Underbart foto och det nordiska vemodet med en glimt i ögat :-)

Låtarna var också sådär skönt vemodiga så att man nästan fick en liten tår i ögat. Glesbygdens var kanske lite mer hoppfull i sitt uttryck, medan de störda poeterna var mörker rakt igenom :-)

Underbart att nån vågar vara lite negativ ;-) Jag gillar i högsta grad :D

Vad kan man säga? Jag tyckte båda videorna var fantastiska. Underbart foto och det nordiska vemodet med en glimt i ögat :-)

Låtarna var också sådär skönt vemodiga så att man nästan fick en liten tår i ögat. Glesbygdens var kanske lite mer hoppfull i sitt uttryck, medan de störda poeterna var mörker rakt igenom :-)

Underbart att nån vågar vara lite negativ ;-) Jag gillar i högsta grad :D

Tack! Ja vi har fått många kommenterar till att det är helt svart men många verkar tycka att det går att se humor i det också :)

det lät riktigt bra och låten var skön också.

hehe. Gick på ett aprilskämt om denna låten på ett ett annat forum.

Här

Edited by The Key

det lät riktigt bra och låten var skön också.

Tack, det värmer!

hehe. Gick på ett aprilskämt om denna låten på ett ett annat forum.

Här

Haha, skönt att det går å lura någon i alla fall :). Men det borde vara dags för lite reggae på svensktoppen igen... Men det kanske får bli något muntrare för att de ska nappa :D

Nu går det även att förbeställa skivan och tjuvlyssna på valda partier av plattan! Finns i Fyraett.se webshop, skivan kommer även att finnas för nedladdning på nätets all hörn och kanter.

Webshop

Checka även in paketdealen i shopen. Tack för att du beställer :-)