Plinkplonk Posted February 4, 2005 Share Posted February 4, 2005 Det är lustigt, hur mätt man än är så kan man ändå klämma i sig hur många satsumas som helst. Likadant med cola, det går ALLTID ner en cola 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diwic Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Vad ska bort? 1) Clementin 2) Satsumas 3) Mandolin 4) Mandarin // David Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kringlan Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Nummer 2! Dom andra slutar på IN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 (edited) Inget! Mandolinen spelar jag på när jag äter de andra. Edited February 5, 2005 by Stinkey Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammagrella Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Apropå citrusfrukter - har ni provat att lira gitarr direkt efter det att ni käkat en riktigt slabbig, svårskalad apelsin? Eller ännu värre - låna ut er gitarr till ett äckel som just gjort det där....? Link to comment Share on other sites More sharing options...
insolitus Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Har ni provat spela gitarr under tiden ni skalar en apelsin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Har ni provat spela gitarr under tiden ni skalar en apelsin? Nästan. Har kammat mig med en osthyvel en gång. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Har ni provat spela gitarr under tiden ni skalar en apelsin? Nästan. Har kammat mig med en osthyvel en gång. 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Vad 17 är en satsumas förresten? 😛 /Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicNixon Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Vad 17 är en satsumas förresten? 🙂 /Daniel Susning är guld. En studiowiki vore ännu mer guld. 😛 http://www.susning.nu/Satsumas Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted February 5, 2005 Share Posted February 5, 2005 Vad 17 är en satsumas förresten? 😛 /Daniel Susning är guld. En studiowiki vore ännu mer guld. 😛 http://www.susning.nu/Satsumas Åhå, där ser man. Lät mer som en bakelse av nåt slag 😉.. Får ta och prova det nån gång 🙂 /Daniel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts