Jump to content
Annons

Vilket inspelningsprogram använder du?


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Inte jag, så du kan få köpa mitt om du vill. 😉

Jag slänger med 8:an också samt två pluggar. Jag halade upp 10 000:- för detta på det glada 90-talet. 😄

Trevligt! Dock ser jag på denna relation till fornstora program som rent nostalgisk givetvis, där jag saknar

känslan av en dåtida grym och överskådlig applikation med väldigt fint gränssnitt och hur det var att först ha det,

så jag avböjer för närvarande. X1 upptar prime time. Kanske saknar jag mig själv? 😲 Du är självklart välkommen att skicka skärmdumpar på 9'an då och då.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...
  • 7 år senare...
SyncEmotions (oregistrerad)
On 2/26/2011 at 8:36 AM, Björn Olsberg said:

För att få lite bättre koll på vilka inspelningsprogram som faktiskt används mest på Studio forum, finns det ett bättre sätt än att posta en enkät? Du kan endast välja ett program.

Bara med ett program kan jag göra inte alls något. För 2-spår mix inspelning det ska vara hårdvara istället (DAT eller rullband, hi-speeder kassett ) därefter det spelar inte längre roll vad händer sen och kan vara med vilket som helst program för att överföra digitalt till FLAC eller mp3.

Redigerat av SyncEmotions
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...