The Absorbant Posted February 4, 2005 Share Posted February 4, 2005 Jag har jagat land och rike runt i år och dag efter en svensk återförsäljare av Sony's flaggskeppslurar MDR-7509 (eller konsumentvarianten MDR-V900), men hittar dem ingenstans... Är det någon som har erfarenhet av att jobba med dem i studio? Är det någon som ens vet var man kan få tag på dem?? Hilfe!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Absorbant Posted February 4, 2005 Author Share Posted February 4, 2005 Nu har jag beställt ett par från Thomann.de. Jag hittade dem även på Arva, men tro't eller ej; det blev flera hundra billigare att beställa från Tyskland, till och med inklusive frakt och moms! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj christian Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Ska också köpa dem, fast åena sidan så kostar de runt 180dollar i usa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Absorbant Posted February 12, 2005 Author Share Posted February 12, 2005 Ska också köpa dem, fast åena sidan så kostar de runt 180dollar i usa. Det kostar antagligen fan så mycket mer i frakt utanför EU än inom... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj christian Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 Jo du har rätt iof. Jag samma modell på samma ställe och jag blir fasen sugen på o köpa en med. Har Sennheiser hd25 nu men vill ha två hörlurar. Sennheiser's värsting respektive Sonys för olika bruk. Vad kostade den med frakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiomaniker Posted February 12, 2005 Share Posted February 12, 2005 (edited) Hej! Många affärer i USA skickar inte utanför USA! (bortsett ifrån Puerto Rico, Hawaii samt A*laska.) Många affärer i USA får inte skicka till andra länder p.g.a. dem vara såå mkt billigare i USA att det skulle kunna skada en del inhemska marknader! (ex Sveriges? 😄) Grado Hörlurar är ett exempel på produkter som går att köpa till under halva priset i USA men som amerikanska affärer är förbjudna att skicka till ex Sverige - fast då kan man ju köpa dom (i stort sett) identiska A*lessandro istället! Mvh A* Edited February 12, 2005 by A*udiomaniker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts