Nilar 0 Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Använder en Korg Microkontrol tillsammans med Logic Express. Misstänker att det är en inställning som behöver justeras för att rätta till följande problem. När jag spelar på klaviaturet och kör mjukvarusyntarna i Logic fungerar alla tangenter utom E2 som inte tycks ge ifrån sig någon signal alls till Logic. Nämnas bör också att detta inträffar inte i Garageband, vilket stärker tesen om att det borde röra sig om en inställning som påverkar "midispråket". Hoppas på goda tips. Link to post Share on other sites
Piccazzo 139 Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 Kolla att ES2 har samma midikanal som dom kanalerna som fungerar för dig. Till vänster i " Channel strip " delen. Link to post Share on other sites
Wild Cat Sleezy 0 Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Tjena, Kör du Windows XP så har jag ett tips. Annars inte. Fredster Link to post Share on other sites
Piccazzo 139 Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 Använder en Korg Microkontrol tillsammans med Logic Express. Kör du Windows XP så har jag ett tips. Annars inte. Logic Express finns inte till PC Link to post Share on other sites
Recommended Posts