Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Ska strax lägga en beställning från thomann på interface, mic o lite grejer och skulle vilja beställa med ett par hörlurar också. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha, har läst runt lite och sett att AKG K-240 MKII verkar bra, men lite osäker på om de är något för mig. Vill ha dem på mig för att lyssna medans ja spelar in sång och gitarr och vill därför inte att de ska läcka ut massa ljud som åker in i micen. Har använt hörlurar som gör det förut och blir inte så bra resultat då tycker jag. Thomann marknadsför dem ju som semi open vilket kanske tyder på att de läcker lite grann? Vill även mixa i dem men är inte proffs direkt så är inte lika viktigt att de är bra för det. Något annat i samma prisklass som är bättre för mina ändamål? Kostar 1142 på thomann just nu: http://www.thomann.de/se/akg_k240_mkii.htm

edit: glömde bort huvudanledningen att ja gjorde tråden.. har läst ordet hörlursförstärkare lite varstans, är det något man behöver för dessa lurar eller gåre bra att bara stoppa in dem i ett m-audio fast track pro?

Edited by Vey
Annons