jkn Posted January 27, 2005 Posted January 27, 2005 * LÅTNAMN: deeper into your love * ARTIST/GRUPP: jkn * GENRE: kommersiell reklam-house * LÅTLÄNGD: typ 6-7 * KOMPOSITÖR: jkn * PRODUCENT: jkn * EV. MEDVERKANDE: * INSPELNINGSÅR: 2002 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 8 mb * STATUS: Färdig demo * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag (Klistra in adressen i adressfönstret, ctrl-c å ctrl-v..) Hörde sköna gitarrtoner från Dumb Dan! Jublade högt - me like! Kom på att jag hade något liknande som låg och skräpade på hårddisken. ENJOY!
Egghuvud Posted January 28, 2005 Posted January 28, 2005 Njaee jag gillade det inte så mycket. Det var inte riktig gitarr va? Refx Slayer eller nåt? Lite tråkiga trumljud. Speciellt den enformiga triangeln. Men sången var lite mysig på något sätt. Helhetsitrycket var att det var lite oengagerat. Det fick bli Daft, (men inte som i; "you Daft prick" utan mer som i lite tråkigt men med potential). 😕
jkn Posted January 29, 2005 Author Posted January 29, 2005 Död länk. ...vilket förbryllar mig. 😄 har gratistjänsten helt plötsligt förvandlats till en betaldito? är för bakis just nu för att forska i det här. återkommer. tack DD för upplysningen!
Recommended Posts