Jump to content
Annons

Festival #35 - Ac/Dc


Carle

Recommended Posts

då finns det gott om tid om det är fler som vill vara med.

Redigerat av sixties
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...

Vallhagen;

Jag är garanterat mindre än dig. Vilket borde vara ett plus eftersom gubbarna i AC-DC är små, enligt biografin jag läste nyssens. 🙂

Fick för övrigt "Family Jewels" i julklapp - trevligt! Och som retrobonus vill jag minnas att det i OKEJ fanns en fet rubrik som löd "Angus - Gitarrernas Häxmästare". Detta under det gyllene (not!)80-talet när alla band av hårdare kaliber helt plötsligt hade smådjävlar o dyilkt att göra! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

När smäller det...läggs låtarna ut 00:30 natten mot söndag eller!?

Rock n roll ain´t noise pollution!

Deadline 16:e kl 24:00, jag har uppfattat det som natten till måndagen. Bäst du reder ut det Carle så vi inte missar nåt bidrag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker en bra AC/DC-låt skall kännas gött att spela, jag tycker nog jag fått till hyfsat skönt riff som svänger bra, dock kommer inte sången alls låta AC/DC men skickar nog in ändå, måste spåna fram nån text bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja man kan ju bara hoppas... eller? 😕

Edit:

Ojjj, ser att jag skrev mitt 666 :e inlägg i denna tråd, förra inlägget, det tar vi en skål på, Hell aint a bad place to be my friends!!!

Redigerat av therocker
Link to comment
Dela på andra sajter

aRocker; jag misstog ditt mail för spam eftersom det inte stod något om AC/DC i det och bara var en bifogad bild och en ljudfil, men jag misstänkte att det kunde vara du så jag har det kvar. Då vet jag att ljudfilen inte är virus utan ett bidrag. Bra! 🙂 Någon gång mellan inatt 00.00 och imorgon lunch kommer alla bidrag finnas tillgängliga för lyssning och röstning.

Link to comment
Dela på andra sajter

aRocker; jag misstog ditt mail för spam eftersom det inte stod något om AC/DC i det och bara var en bifogad bild och en ljudfil, men jag misstänkte att det kunde vara du så jag har det kvar. Då vet jag att ljudfilen inte är virus utan ett bidrag. Bra! 🙂 Någon gång mellan inatt 00.00 och imorgon lunch kommer alla bidrag finnas tillgängliga för lyssning och röstning.

OK, Sorry!

Men du hade även en textfil med, eller hur?

och det var ifrån:

magnus.jgbring@bredband.net

Link to comment
Dela på andra sajter

väntar på ett sångspår från en duktig sångare, men det kanske inte kommer nått alls och då får jag sjunga själv 🙁 med känt resultat. men en låt blir det iallafall.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...