Jump to content
Annons

Behöver beta testers till 2 nya synthar


yobare

Recommended Posts

Det e mest för electro mm men kan även andvändas i andra stylez.

Screens kommer.

Det jag bhöver e någon som duktig inom musik. Asså hellst inte nybörjare. Vill att ni testar synthen se om de ne bra. Säga vad ni tycker på engelska. Och så kanske ni kan få synthen =) kram på er lycka till med musiken. Hellt vore nice med lite kändisar =) om ngon kändis finns här 😉

post-14593-082035800 1287319108_thumb.jpg

post-14593-098305100 1287319115_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...

Vill att ni testar synthen se om de ne bra. Säga vad ni tycker på engelska. Och så kanske ni kan få synthen =) kram på er lycka till med musiken. Hellt vore nice med lite kändisar =) om ngon kändis finns här 😉

Nu är jag inte intresserad alls av att testa. Men det hör väl lite till god ton att de som testar och värderar också faktiskt bjuds på en licens som tack för hjälpen, åtminstone en NFR-licens? Att bara "kanske kan få synthen" låter förhållandevis girigt.

(Såvida du inte menar att synthen/syntharna är gratis, förstås.)

Förresten så är alla kändisar här.

Link to comment
Dela på andra sajter

har gjort om gui och så nu ser det bra mycket bättre ut. Nytt namn mini electro och little electro. Och så klart om du testar synthen klart du ska få en license.

Det är det jag menar. Menar inte du ska få testa synthen och sen inte få den 😛

det e ju tack för hjälpen licensen... Och så nu ska jag gå fixa in licenser dom e klara. Lite små fix bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det ska fixas till mac. Det kommer ta ett litet tag dock till mac men arbetar på det =)

screens kommer här nedanför så ser dom nya ut lite mer zebra look och typ nyare design ny tag och mer bättre cpu andvändning de ne mer stabil men har en bugg som gör at tden drar cpu även fast itne spelar så 4 synthar samtidigt på min i FL drar 20% cpu när man spelar.

Det är en core 2 duo e6400 eller något

ram 1024 ddr2 kingston 667 mhz och sen gf7600 =) men de ne gammal men endå störande som fa. 😛

post-14593-0-26767100-1289304735_thumb.jpg

post-14593-0-78586900-1289304744_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

mer screens och sry kvaliten den suger det e paint 😛 och ni kan enkelt ladda ert eget skin har gjort så varje sytnh kan ladda bmp format på skin. ba in i paint redigera hur ni vill ha det =) menade photoshop vem gör skin i paint lixom 😉😛

post-14593-0-49266400-1289305057_thumb.jpg

post-14593-0-85462800-1289305066_thumb.jpg

Redigerat av yobare
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...