karl Posted January 24, 2005 Posted January 24, 2005 (edited) LÅTNAMN:mean ARTIST/GRUPP:k GENRE:? LÅTLÄNGD:? KOMPOSITÖR:k PRODUCENT: EV. MEDVERKANDE:k INSPELNINGSÅR: FORMAT: empetre STORLEK: circus 6 Mb STATUS: Skisso LÅTLÄNK:No more Efter otaliga haverier 🙂 i min musikdator ligger allt nere i väntan på en rejäl uppgradering 😄 ...det enda som finns kvar efter alltför många omformateringar är en massa mp3:or som jag fick över till en annan dator. en del mer eller mindre färdiga former.....denna (mean) är väl inte färdig alls men förutom sången som ligger ljusår ifrån mixen i övrigt vill jag ha synpunkter på låtbyggandet och låten i sig...vad behövs vad finns vad fattas och så där.... 😉 segt förresten att bli av med alla cpr-filer Edited January 30, 2005 by karl
®offe Posted January 29, 2005 Posted January 29, 2005 Länken död...? fucking jävla stendöd, en f.d länk.. 😄
joachime Posted January 29, 2005 Posted January 29, 2005 (edited) Pröva den Your browser does not support the HTML5 audio tag . Jag tror det är rätt låt. Edit: Håller med om sången Karl (och det har ju betats av i tidigare trådar... 🙂 ). Med ordentlig sång kan det bli en riktigt stark låt. Jag gillar trummfiguren och piano/gitarr. Bra stämning! Edited January 29, 2005 by joachime
karl Posted January 30, 2005 Author Posted January 30, 2005 Länken död...? fucking jävla stendöd, en f.d länk.. 😱 Sorry , frugan la beslag på utrymmet...kanske dyker upp förr eller senare igen EDIT: Ddduubbbelllinlägg
Recommended Posts