Jump to content
Annons

Söker material för mixning/mastering!


Recommended Posts

jag pluggar ljudteknik just nu, och behöver verkligen tjocka till min cv med arbetsprover att visa upp för framtida arbetsgivare. all musik är välkommen, från hip hop till black metal! har alltid spelat och lyssnat på musik och brinner verkligen för det. har suttit med mina egna gamla inspelningar alldeles för länge nu, och behöver lite fräsch material att sätta tänderna i.

sen till det här med betalning... om det inte är för något som ska bli ett kommersiellt projekt så vill jag inte ha något för det, men om det däremot ÄR kommersiellt så kan vi nog komma överens.

alltså, ni har ju inget att förlora, och ni kan vara säkra på att jag kommer göra mitt bästa, eftersom jag inte vill komma dragandes med nåt som låter sunk när jag söker kneg sen. så bomba mig bara

(dock, eftersom plugget tar upp ganska mycket tid, så kommer jag köra lite "först till kvarn"-principen, och sen kommer jag antagligen att skippa saker som är inspelade med en mic i källaren... den gyllene regeln skit in skit ut gäller ju även mixning/mastering 😄 )

Passa på nu, jag kommer bli svindyr så fort plugget är slut 🙂

MVH / Yoda

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

[quote

Passa på nu, jag kommer bli svindyr så fort plugget är slut 🙂

MVH / Yoda

Wow bra initiativ, gratis mastering, mixar du också? Jag hoppas du får in bra material. Kan du inte ladda upp några före > efter exempel?

abi

Link to comment
Dela på andra sajter

tack!

jag tycker ju inte riktigt att jag kan ta betalt innan folk har hört vad jag har gjort. Jag ska mastra en promo-sampler nu i dagarna åt ett göteborgsband, så jag lägger absolut upp snuttar efteråt med resultatet som ni kan hissa eller dissa 😄

Däremot vill jag gärna ha mycket mer att bita i. Kom igen nu! jag har ju tillgång till svindyr studiotid som inte kostar någon nånting (förutom enorma mängder CSN för mig då, haha) 😄

/Yoda

Link to comment
Dela på andra sajter