klingis Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 (edited) * LÅTNAMN: The Wave * ARTIST GRUPP: Blue Vision * GENRE: Lättlyssnad melodisk instrumentalmusik * LÅTLÄNGD: 1min * KOMPOSITÖR: klingis+kompis * PRODUCENT: klingis+kompis * EV. MEDVERKANDE: klingis+kompis * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 1mb * STATUS: nästan klar, (aningen) i otakt ;D * LÅTLÄNK: *** en av våra första låtar:) Edited July 19, 2006 by klingis
Diwic Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 Tja...den är väl okej...men saknar det där lilla extra tror jag...är det en liveinspelning? Pianisten snubblar lite vid ett par tillfällen (t ex 00:55). Ang mixen kanske man ska ha lite olika ljud på gitarren i vänster öra och gitarren i höger öra. Bra pianoljud. // David
knop3se Posted January 23, 2005 Posted January 23, 2005 (edited) oops svarade på fel inlägg! återkommer! :-) Edited January 23, 2005 by knop3se
Lars-Olof Posted January 24, 2005 Posted January 24, 2005 Mysig liten bit... Vissa höga toner på pianot skär igenom lite mycket eller vad man ska säga. Jag får i alla fall lite ont i örat vid t.ex. 0:17.
Egghuvud Posted January 24, 2005 Posted January 24, 2005 Lite rörigt. Gitarrerna har lite för lika ljud. Skulle vilja ha dem lite mer nyanserade. 😉
Recommended Posts