Jump to content
Annons

Litet USB kort till Snow Leopard


lodger

Recommended Posts

Jag gillar dom mindre ljudkorten som man får plats med i fickan eller åtminstone i ryggan. Nu har inte jag hängt med utvecklingen på ett tag så jag har kört Tiger med ett ESI UGM96 kort funkat underbart men inte nu med SL,det knastrar och har sig hur jag än tweakar. Har ett Presonus FW kort det verkar funka helt ok men det kortet vill jag ha stationärt.Vad jag är ute efter är ganska litet usb kort som funkar optimalt i SL.

TIPS?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

Jag är också på jakt efter ett riktigt litet usb-kort. Hade siktat in mig på just UGM96, men om du säger att det är problem måste jag kanske tänka om. Är det bara du som har haft problem med det i SL, eller är det fler som rapporterat om det?

Några andra tips på småttiga kort, någon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är också på jakt efter ett riktigt litet usb-kort. Hade siktat in mig på just UGM96, men om du säger att det är problem måste jag kanske tänka om. Är det bara du som har haft problem med det i SL, eller är det fler som rapporterat om det?

Några andra tips på småttiga kort, någon?

Ja hoppa ugm om du kör SL.Apogee One talas det varmt om,

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...