Jump to content
Annons

Sångare/Skrikare sökes till melodiskt metalprojekt


devilant

Recommended Posts

Hallå där!

Gillar du melodisk metal och tycker att du kan sjunga/skrika bättre än de flesta? Då söker jag dig!

Jag har ett par låtar som jag vill ha med sång. Visar det sig att vara grymt så kan vi alltid dra ihop ett band av det hela.

Ett krav är att du ska kunna spela in där du bor då det blir över internet i början. Att du kan skriva texter och melodier är även det kalas.

Musik finns att lyssna på via www.myspace.com/adreamofadeadsun där jag har mina idéer stationerade.

Kom igen nu gubbs! Hör av er!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Annons
  • 3 veckor senare...

Vad är det för skrik du är ute efter? Jag håller mest på med growl. Exempel på både detta och rensång återfinner du i min signatur.

Lyssnade på första låten och fick genast idéer.

Det ska vara ljusa skrik. Eller ja, som in flames och liknande kan man säga. Inga djupa growls. Men visst kan det vara bra att variera lite mellan. Jag lyssnade lite och det var cool musik 🙂 Det var mycket growls vad jag kunde höra. Men du kanske kan skrika ljusare också? Du kan ju lägga till mig på min msn: meshuggah13@hotmail.com, om du vill så kan vi prata vidare där.

Hörs!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...