Majken Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 (edited) Min trevlige arbetskollega Lundqvist gör ett rätt så skönt radioprogram. Nu sänds det ju i P4 Jämtland vilket kanske inte allt för många har tillgång till. Men han har en hel del ljudklipp upp på nätet också. Tänkte att det kanske kan roa någon. Så, here goes: http://www.sr.se/cgi-bin/jamtland/program/...?ProgramID=1289 Ledsen att jag stjäl plats av dig här på Off Topic forumet Rockfart /Majken Edited January 18, 2005 by Majken
Ken Kängström Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 Haha klockrena inslag. Göran Persson mentalt borta =).
Ken Kängström Posted January 18, 2005 Posted January 18, 2005 Hahaha lyssna på zchlatan. Haha den var bäst.
Majken Posted January 18, 2005 Author Posted January 18, 2005 Haha.. Ja, själv gillar jag Ernst grejerna också. Jan Guillio's pojkrum är också bra och åldringarna som jagas för obetalda tv-avgifter. Synd att han inte får mer uppmärksamhet, för han är riktigt rolig. Mycket som skulle platsa i P3's humorprogram om man frågar mig /Majken
Recommended Posts