Jump to content
Annons

Hjälp! Jag tog bort Final pop master wide.cst


Ollart

Recommended Posts

Annons

Om du har Pacifist kan du stoppa i Logic-skivorna och plocka ut den ur installationspaketen utan att behöva installera om resten.

Den ska ligga i /Library/Application Support/Logic/Channel Strip Settings/Output/02 Mastering

Är det Logic 9?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

är det någon som vet vart jag kan hitta den här filen? Skulle vara sjukt uppskattat

Ha det bra, Oliver

Jag TROR att det är samma som Final Pop Master, men med DirMixer (gissningsvis inställd på 1,5) efter multikompressorn.

Jag har lyckats med att, av misstag , ta bort både Final Pop Master och Final Rock Master Wide genom att välja "delete channel strip" istället för "reset channel strip".

Lurigt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har lyckats med att, av misstag , ta bort både Final Pop Master och Final Rock Master Wide genom att välja "delete channel strip" istället för "reset channel strip".

Lurigt...

Du är inte ensam, kommer inte ihåg vilket preset jag tog bort men jag har iaf inte saknat det 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag TROR att det är samma som Final Pop Master, men med DirMixer (gissningsvis inställd på 1,5) efter multikompressorn.

Jag har lyckats med att, av misstag , ta bort både Final Pop Master och Final Rock Master Wide genom att välja "delete channel strip" istället för "reset channel strip".

Lurigt...

Exakt samma sak hände mig. Personligen tycker jag det är jävligt dumt att sätta delete-knappen på ett sånt ställe. Inte trodde jag att hela preseten skulle raderas! Man lär sig av sina misstag helt enkelt.

Om det är någon som pallar lägga cst-filen via http://www.rapidshare.com/ är jag evigt tacksam.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du har Pacifist kan du stoppa i Logic-skivorna och plocka ut den ur installationspaketen utan att behöva installera om resten.

Den ska ligga i /Library/Application Support/Logic/Channel Strip Settings/Output/02 Mastering

Är det Logic 9?

Yes, det är Logic pro 9. Tyvärr har jag inte Pacifist, och det kostar ju pengar. Förhoppningsvis har någon polare Logic annars. Det känns ju ovärt att installera om allt för en cst-fil.

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Pacifist är väl gratis eller i alla fall shareware eller nåt så det ska inte vara nåt problem. Däremot så kan man om man vill få betala en summa som man bestämmer själv för det om jag inte mins fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bump, men ändå.

Råkade radera Pop Piano.cst, någon snäll som kan dela med sig? Försökte med Pacifist men det fungerade inte riktigt. Mätaren hade nått 100% men sedan hände inget mer.

Du menar inte Pop Piano.caf? Hittar inte någon .cst-fil vid det namnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...