Jump to content
Annons

Från "Sylvia23"


desvaenger

Recommended Posts

Vad fan är det jag får i min inkorg?

Hello Dear,

i am Sylvia,single never married, tall slim,and fair,that loves sightseeing and reading,i viewed your profile and got interested in knowing you more for important discussion,could you please reply to me via my mail address (sylvia_689@yahoo.co.uk) so that we will know each other very well.i will send my pics later.

Thanks,

Sylvia.

(sylvia_689@yahoo.co.uk)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hej kära,

Jag är Sylvia, ensamstående aldrig gift, lång smal och rättvisa, som älskar sightseeing och läsning, jag visade din profil och blev intresserad av att veta att du mer för viktig diskussion, kan ni svara mig via min mail adress (sylvia_689@yahoo.co.uk) så att vi kommer att känna varandra mycket well.i kommer att skicka mina bilder senare.

Tack,

Sylvia.

(Sylvia_689@yahoo.co.uk)

Nästan så man blir lite sugen..

Redigerat av desvaenger
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

"Hello Dear, ( Från: sylvia23 )

Hello Dear,

i am Sylvia,single never married, tall slim,and fair,that loves sightseeing and reading,i viewed your profile and got interested in knowing you more for important discussion,could you please reply to me via my mail address (sylvia_689@yahoo.co.uk) so that we will know each other very well.i will send my pics later.

Thanks,

sylvia23 är medlem i Medlem gruppen och har gjort 0 inlägg.

Skickat den: 12 Jun 2010 - 14:38 "

Jag antar att "hon" raggat på flera...

Link to comment
Dela på andra sajter

"Hello Dear, ( Från: sylvia23 )

Hello Dear,

i am Sylvia,single never married, tall slim,and fair,that loves sightseeing and reading,i viewed your profile and got interested in knowing you more for important discussion,could you please reply to me via my mail address (sylvia_689@yahoo.co.uk) so that we will know each other very well.i will send my pics later.

Thanks,

sylvia23 är medlem i Medlem gruppen och har gjort 0 inlägg.

Skickat den: 12 Jun 2010 - 14:38 "

Jag antar att "hon" raggat på flera...

Yes, hehe...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...