Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 3


SadamJR

Recommended Posts

Annons

Av någon anledning känner jag mig väldigt irriterad och frustrerad idag. Har känt så hela dagen. Vet inte ens varför. Ska ner te gymmet och göra av me lite energi. Herrå.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Bättre än att inte göra något alls

Nej, sämre. Genom såna där meningslösa "protester" tror folk att de bryr sig men i själva verket ger det samma effekt som att sitta hemma och kolla på Lyxfällan. Folk lurar sig själva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla skönt när man ligger typ en kvart i sängen och vilar, halvsover lite och sen vaknar av att man "chucklar" till ett skämt någon sa i drömmen för att sedan halvsomna om och vakna med ett ryck av att man ramlar i drömmen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talet vet jag inte. Läser mest DN men kollar AF när jag e riktigt uttråkad. 😑

Och det brukar bli rätt korta besök eftersom tiden man vill spendera där e proportionellt mot hur mycket vettigt innehåll de har. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Orka klaga på aftonbladet, läser man den för seriösa nyheter är man ju pantad men vill man ha nyheter i korthet, enkelhet eller läsa lite nöjesnyheter så är ju aftonbladet utmärkt. Är ju som att kalla H&M för H&M-fittan för att dom inte säljer guccikostymer eller IKEA för IKEA-slampan för att dom inte säljer iittala-glas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Orka klaga på aftonbladet, läser man den för seriösa nyheter är man ju pantad men vill man ha nyheter i korthet, enkelhet eller läsa lite nöjesnyheter så är ju aftonbladet utmärkt. Är ju som att kalla H&M för H&M-fittan för att dom inte säljer guccikostymer eller IKEA för IKEA-slampan för att dom inte säljer iittala-glas.

IKEA-slampan! 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Orka klaga på aftonbladet, läser man den för seriösa nyheter är man ju pantad men vill man ha nyheter i korthet, enkelhet eller läsa lite nöjesnyheter så är ju aftonbladet utmärkt. Är ju som att kalla H&M för H&M-fittan för att dom inte säljer guccikostymer eller IKEA för IKEA-slampan för att dom inte säljer iittala-glas.

Det är bara det att det ofta börjar med att man läser nyheter i korthet lite enkelt på AB, sen går det över till att man börjar läsa Klick-bilagan och ger upp alla andra nyhetskällor.

Typ samma grej som folk som tittar "ironiskt" på "a double chance at romance with to hot lesbian twins" och sån skit på typ MTV. Det går inte att ta del av skräpkultur ironiskt. Har man suttit där i fem minuter i sträck så är det på riktigt. Och så frågar de "vem fan är det som kollar på sån här skit egentligen?", när det är de själva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...