Jump to content
Annons

Micken uppside down


Noumenon (oregistrerad)

Recommended Posts

Burnin Sven (oregistrerad)

Tyngdlagen är den enda lag (ja förutom lagen om alltings jävlighet) som vi alla lyder under. Jäkligt bra när man ska ner men åt andra hållet är det motor eller vingar ja kanske gas/varmluft och ballong som gäller. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Annons
  • Svar 96
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

OK, nu dammar jag av denna gamla tråd med att be om förslag hur jag ska hänga upp min SP B1 i taket. Jag skiter fullkomligt i om det ser coolt ut el. om membranen påverkas nåt promille hit el. dit.

Jag vill helt enkelt slippa stativet på golvet 🙂

Vore väldans tacksam om någon har nåt förslag! Enkelt el. avancerat spelar ingen roll...

/M

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaret!

Ja den nedre av varianterna kanske inte är helt fel. Har letat efter nåt liknande.

Sen slog det mig dock att det vore bäst om upphängningsanordningen kunde vara lite mer mobil eftersom jag dels skulle vilja hänga den framför mig vid datorn och även ute i rummet.

Nån som provat att bara hänga upp mikrofonen i taket? Alltså inte med mikrofonkabeln som bärare utan nåt rep/kedja/snöre el. dylikt?

Skulle ju vara bra om det gick att få någon stabilitet i det också så den inte hänger helt snett 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...