kenjoswe Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 Hej alla, Skulle vara kul om någon ville skriva en svensk text och sjunga in. Låten som är utan sång finns här: ftp://kujen.dnsalias.com/kenthemma/RePro3.mp3 Hälsningar Kent Johnson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars-Olof Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Det verkar inte gå så bra att tanka hem den... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Det verkar inte gå så bra att tanka hem den... Inte här heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenjoswe Posted January 26, 2005 Author Share Posted January 26, 2005 Testa igen!! Jag hade inte slagit på min FTP-tjänst. Kent Loj Johnson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrix Posted January 26, 2005 Share Posted January 26, 2005 Påminner stundtals om kent, ganska lustigt med tanke på att du faktiskt heter kent om ja får tid över kanske ja testar att skriva ner lite rader och spela in. Hör av mig isf 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Testa igen!! Jag hade inte slagit på min FTP-tjänst. Kent Loj Johnson Då har du nog slagit av den igen. Funkar inte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dbd Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Funkade här. Innan jag säger något annat så ska jag bara säga att det inte är tal om någon sång härifrån 😄 Men men... Jag tycker det påminner som fan om något Mick Jagger gjort på senare tid, kan bara inte sätta fingret på låten. Kan blanda ihop också. Men jag gillar i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 (edited) Funkade här. Ja NU ja! 😄 Får tyvärr inga idéer när jag lyssnar dock, inte min musik riktigt... sorry. Edited January 29, 2005 by hackeman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars-Olof Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Vilka tider är det som gäller för att ftp-tjänsten ska vara igång? Jag har fortfarande inte lyckats ta hem låten 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenjoswe Posted January 31, 2005 Author Share Posted January 31, 2005 Du har haft otur bara. Felia har haft fel! Kent J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orris Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 Det verkar inte gå så bra att tanka hem den... Inte här heller. ...inte här heller.... //O R R I S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Danny Cort Posted February 4, 2005 Share Posted February 4, 2005 funkar! Nästa gång du gör den här typen av förfrågningar, så kan det nog vara läge att spela in en lead, så att ev. textförfattare har något att gå efter. & nästa gång du glömmer att onlina din ftp, så är det nog läge att INTE skylla på vårt älskade, statliga televerk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts