tellux Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 (edited) Har suttit och spelat in en ny låt, och nu när jag skulle transportera ut den så fungerar det inte. Tog export-->audio mixdown precis som vanligt. Men den går till 100% direkt och filen är 0sek, hör första tonen sen är de slut. Har fungerat perfekt förut. Allt fungerar perfekt i programmet, där kan jag spela upp låten. Spelade in gitarrspåren i cakewalk och exportera som .waw-filer och importera in dom i cubase (så jag alltid gjort förr). Sedan lade jag sångspåren i cubase. När jag startade projektet så tog valde jag empty på template och lade till spåren manuellt. Det är Cubase SX 2.0.0 jag kör oxå. Den säger innan mixdownen även: "the 2 output channels will be mixed down to a mono channel" Men så har den även oxå alltid gjort tidigare. Nån som har lösning på detta? Edited January 10, 2005 by tellux Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Har du kollat så att dina locators är på rätt ställen. 😉 Kan ju vara en så enkel grej som att du har ställt left locator vid 1 och right locator vid kanske 5 eller 9, därav storleken på youghurten. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tellux Posted January 10, 2005 Author Share Posted January 10, 2005 Tackar! De var ett så enkelt problem. Är ganska grön när det kommer till cubase och hade råkat sätta dom fel. Tack för svaret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts