Jump to content
Annons

ÅRETS SOMMARPLÅGA 2010


MalinSjolander

Recommended Posts

Annons
jo jag har försökt ändra både det ena och det andra i inställningar, men fattar inte hur jag ska göra vissa grejjer, om möjligt så får gärna admin göra det åt mig.

Hejsan

Gå till kontrollpanelen och välj sedan redigera signatur. Skriv där sedan in den text du vill ska synas längst ned av dina inlägg. Exempelvis att du representerar ubetoo 😛

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå där, sommarplågor slänger man inte ihop så där på en vecka.

Alltså, - ge oss mer tid!

nja, lite mer än än två veckor har artisterna möjlighet att ladda upp bidragen innan vi stänger "portarna", men jag förstår vad du menar och tyvärr, för att hinna ha en sms röstning på semifinalisternas bidrag och hinna spela in en musikvideo med vinnaren INNAN sommaren så måste alla bidrag vara uppladdade senast 5 mars och hela tävlingen avslutas i början av april.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Tänk att kommersiella syften får så mycket uppmärksamhet fastän innehållet är 5-minutersjobb utan känsla.

Det här är musikens ironiska baksida 😄

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
nja, lite mer än än två veckor har artisterna möjlighet att ladda upp bidragen innan vi stänger "portarna", men jag förstår vad du menar och tyvärr, för att hinna ha en sms röstning på semifinalisternas bidrag och hinna spela in en musikvideo med vinnaren INNAN sommaren så måste alla bidrag vara uppladdade senast 5 mars och hela tävlingen avslutas i början av april.

Om du hade velat göra nåt seriöst av det här så skulle du varit ute redan i höstas och gjort förfrågningar på bidrag.

Det funkar ju inte att komma 2 veckor innan deadline.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

var detta den bästa låten? fast den innehåller väl allt en markoolio låt brukar ha.

gör ni detta till nästa sommar så var ute i god tid så kommer det säkert fler och bättre bidrag. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Sommar i city... eller. Fast 20 år senare och autotunat.

Det hade varit charmigare om den inte hade varit så hårt autotunad.

Jaja, kommer säkert att funka.

Men jag måste nog säga att det var jädrigt blekt. Tyvärr inte som solblekt hår, utan mer som ett par urtvättade gabardinbyxor.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Hägglund (oregistrerad)

Haha jag väljer nog hellre doktorns blekta gardinbyxor om jag får välja. 🙁

Redigerat av Hägglund
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...