Jump to content
Annons

Melodifestivalen 2010!


laxlaxlax

Recommended Posts

Annons
  • Svar 257
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Varför röstar Svenska folket alltid fram låtar som inte är något bra?

Visst.. Hennes röst är helt underbar. Men låten är alldeles för vanlig.

Det är en låt man kan höra på radion en vanlig dag utan att tänka mer på den förutom hennes röst.

Jag blir så lack.

Fan!

Salem Al Fakir skulle ju vinna!!!

+1!

Link to comment
Dela på andra sajter

Good Lordi, är det ingen som märkt vilket land som lämnats bort i den internationella juryn? (Tips: segrarlandet 2009, 2008, 2007 och 2005 dög, men inte 2006. )

Hälsningar från Helsingfors. We give Anna 12 points (kivat kengät).

Link to comment
Dela på andra sajter

Good Lordi, är det ingen som märkt vilket land som lämnats bort i den internationella juryn? (Tips: segrarlandet 2009, 2008, 2007 och 2005 dög, men inte 2006. )

Nån jäkla stolthet måste väl ett land få ha kvar. Det finns gränser för förnedringarna ...

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hammurajen (oregistrerad)
/.../Ser att många hyllar salem men jag kan inte för allt i världen förstå mig på verserna, kändes som en låt med rätt ok refräng och femtioelva break ungefär 😄

Tycker också att Salems låt får lite överdrivna hyllningar här. Visst var refrängen bra men den upprepades alldeles för många gånger och versen var som sagt inte mer än en transportsträcka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker också att Salems låt får lite överdrivna hyllningar här. Visst var refrängen bra men den upprepades alldeles för många gånger och versen var som sagt inte mer än en transportsträcka.

Överdrivet?

Hela skiten är överdrivet!

Anna= Låten är kanske pärlan men hon är definitivt grisen.

Hon, idiot af ugglas och gaphellström. Alla i en & samma våpklubb. Sätt näringsförbud på dom! En tejpbit över käften, så håll käft, sälj fotvårdsprodukter eller sitt i kassan på ica.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hammurajen (oregistrerad)
Tog mig tid att orka och lyssna! /.../

Med tanke på nivån på dina inlägg är det nog många här på forumet som undrar varför...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hammurajen (oregistrerad)
Och dom har DU frågat eller?chockadskeptisk.gif

Jävla antagande! 7.gif

DU är en fiiiiiiin människa

Nja, men de flesta av oss här försöker ju diskutera musik på en någorlunda sansad nivå. Du verkar mer intresserad av att få med så mycket svordomar, könsord, förolämpningar och trakasserier som möjligt i dina inlägg. Det blir lätt patetiskt och drar ner kvalitén på hela forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, men de flesta av oss här försöker ju diskutera musik på en någorlunda sansad nivå. Du verkar mer intresserad av att få med så mycket svordomar, könsord, förolämpningar och trakasserier som möjligt i dina inlägg. Det blir lätt patetiskt och drar ner kvalitén på hela forumet.

Du, med tanke på att en del av modsen inte ens kan stava så har det redan satts en nivå på det här haket!

Visst mkt av mina inlägg är blaha blaha, men det mesta är med rå humor. Diggas dock inte av alla. Och det skiter jag i.

Jag har dessutom postat mer vettigt än vad du har gjort. Men oxå mer skit. Men du kanske är en sån som bara öppnar käften när du tycker att du har nåt vettigt att säga?

Och det är inte mitt fel att Du tycker att jag är en idiot!

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Heder åt Py Bäckman i en av delfinalerna, den enda (sägs det) som spelade på ett uppmickat instrument ! (munspel)

robc

Jepp, jag håller med, det är fullkomligt löjligt att det är mot reglera att framföra instrument live. Om du tar upp ett instrument på scenen borde det ju vara tvång på att spela live, inte bara hoppa runt som ett fån.
Redigerat av robc
Link to comment
Dela på andra sajter

Hammurajen (oregistrerad)
Du, med tanke på att en del av modsen inte ens kan stava så har det redan satts en nivå på det här haket!

Visst mkt av mina inlägg är blaha blaha, men det mesta är med rå humor. /.../

Jag kan hålla med om att kunskaper om stavning och meningsbyggnad många gånger är på en pinsamt låg nivå hos många, men så är det tyvärr överallt på nätet och inte bara här. Rå humor gillar jag också. Men hån och förolämpningar är inte humor.

/.../ Men du kanske är en sån som bara öppnar käften när du tycker att du har nåt vettigt att säga?/.../

Ja så är det nog, och jag önskar förstås att alla vore så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina favoritbidrag i årets melodifestival var följande:

1. Anna Bergendahl - "This is my life"

2. Lovestoned - "Thursdays"

3. Pauline - "Sucker for love"

Rätt låt vann alltså i år! 😉

Men varför gick inte Lovestoned och/eller Pauline vidare från sina respektive semifinaler?? Båda var riktigt bra låtar och jag tror särskilt att Lovestoned skulle kunnat ha gjort väl ifrån sig i Norge. Snygg låt med catchy refräng, tycker jag. Men Anna med "This is my life" var den enda deltagaren som fick håret på mina armar att resa sig några millimeter. Det måste betyda någonting.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...