Jump to content
Annons

----


Cloud

Jaa va tycker ni?  

7 röster

  1. 1. Jaa va tycker ni?

    • 5. Oh så vackert
      1
    • 4. Riktigt bra
      2
    • 3. Helt ok
      2
    • 2. Njaaa
      1
    • 1. Stäng av, jag får ont i öronen
      0


Recommended Posts

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)

skitbra låt och du sjunger helskönt

och precis som du sjunger så håller jag med dig.

I listen to music that i dont really hear

för att ha mixat i ett år kunde du lyckats bättre, kompis. Det är en jävligt bra låt så den förtjänar bättre ljud.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra låt, men jobba mer på produktionen. Har matats med denna genren av min granne senaste tiden och som jag ser det så måste alla instrument driva på mycket mer. Här känns det som om alla var trötta.

Lite mer stuns i trummorna, lite mer "på" med gitarren och en poppigare bas. Reverbet på sången kan du åtmistånde byta till nåt som låter bättre (om du nu tvunget måste ha så mycket). Det du har nu låter amatördansband från 1982.

Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt. Vet inte vad det påminner mig om, men jag gillar det. Hade där bara funnits ett riktigt sunkigt trumsound (tejplappade skinn, spräckta cymbaler, onykter trummis) i bakgrunden hade det varit mitt i prick. Lite häftigt med reverb på sången kanske, men det är en smaksak... 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Reverbet på sången gör att den liknar superswirls på nått vis. Gillar, men som sagt, liiiite mindre reverb skadar nog inte intejättemycket. Lite tunn bas, och sången låter lite dåligt repeterad på sina håll. Kör på, detta kommer bli något.

Link to comment
Dela på andra sajter

. Det du har nu låter amatördansband från 1982.

Som alla vet så är skillnaden mellan ThorLeifs och Sonic Youth hårfin. 😄

Problemet med reverbet är att det är en bärande del av sången. Drar man ned det så måste man börja ändra på en massa annat också! I så fall; upp med syntarna vid mitten, skruva ner reverbet (mitten alltså!) och låt allting ta fart. Fast då blir det ju en annan låt. Vilket kanske inte är fel??????????

PS

Gillar!!!!!!!!!! Lyssnat tre gånger på raken nu! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...