Jump to content
Annons

RobinRayz

Recommended Posts

Ursäkta om det är fel forum eller om det redan finns en tråd om detta! nybörjare här! 😄

Studio One är ett relativt nytt program.. lite influenser ifrån Logic enligt mig! 🙂 Men dock väldigt svårt att förstå & lära sig! andra synpunkter på detta program? 🙂

Här har ni en länk till programmet och dess företag:

http://www.presonus.com/products/SoftwareD...x?SoftwareId=11

EDIT: Såg nu att det fanns en tråd under mig.. menmen.. försvinner min tråd så gör den! 🙂

Redigerat av RobinRayz
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Demade den och var lite svårt förstå den för mig som är van med Cubase var det lite svårt förstå i början men man vänjer och om man inte använt något annat innan är det nog lättare. Men det är ett lika bra DAW som alla andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte i förra veckan Presonus Audiobox, och fick då med programmet Studio One. Har testat det rätt hårt i helgen, men jag är inte helt övertygad om dess kvalite'er.

Snyggt grafiskt snitt, och smidigt med drag&drop men känns lite segt att komma in i. Har nu laddat ner hela manualen (i pappersform...) för att få stöd i fortsatta experimentella ljudförsök.

Håller dock Reaper-fanan högre. Ialla fall tillsvidare... 😛

Mvh,

/Paul

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...