Jump to content
Annons

B&W DM685 som studiomonitorer?


Dashboard

Recommended Posts

Annons
  • Svar 219
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Glaskatten (oregistrerad)
Ska bli spännande att se om du lyckas gräva fram en modell som delar både lika lågt/lägre OCH med flackare delning än 24dB/okt.

Flackare än 48dB är det vi har diskuterat....men klart att det finns en hel del högtalartillverkare som har delat lägre och med flackare filter....

Redigerat av Glaskatten
Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
Jasså...

Återigen; lista.

Du har ju redan fått en lista med monitormärken som har tillverkat högtalare med lägre delning än Events, att du sen inte lyckades klura ut vilka modeller jag menade eller att du inte vet hur delningsfilter funger det är ju ditt problem, till i morgon ska jag ge dig en uppgift skaffa lite rutat paper och en linjal och lite kladdfärger....

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ju redan fått en lista med monitormärken som har tillverkat högtalare med lägre delning än Events, att du sen inte lyckades klura ut vilka modeller jag menade eller att du inte vet hur delningsfilter funger det är ju ditt problem, till i morgon ska jag ge dig en uppgift skaffa lite rutat paper och en linjal och lite kladdfärger....

Är det ok om jag använder WinISD Pro istället... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har ju redan fått en lista med monitormärken som har tillverkat högtalare med lägre delning än Events, att du sen inte lyckades klura ut vilka modeller jag menade eller att du inte vet hur delningsfilter funger det är ju ditt problem, till i morgon ska jag ge dig en uppgift skaffa lite rutat paper och en linjal och lite kladdfärger....

Är det ok om jag använder WinISD Pro istället... 😉

Åker till 7/11 och handlar popcorn i förebyggande syfte.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
Är det ok om jag använder WinISD Pro istället... 😉

Nej, inte undra på att du har så taskig koll när du använder sådan programvara

"WinISD Pro

Is freeware speaker designing software for Windows 9x/NT environment.

NOTE This version is early ALPHA version for preview and test purposes only. If you are looking stable tool, please download WinISD 0.4x series instead. Because of almost complete rewrite of software, there is many things which do not work like they should NOTE! WinISD is still in betaversion, so please be patient with errors that may occur. "

Nu vet vi iaf varför du vet så l..e

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, inte undra på att du har så taskig koll när du använder sådan programvara

"WinISD Pro

Is freeware speaker designing software for Windows 9x/NT environment.

NOTE This version is early ALPHA version for preview and test purposes only. If you are looking stable tool, please download WinISD 0.4x series instead. Because of almost complete rewrite of software, there is many things which do not work like they should NOTE! WinISD is still in betaversion, so please be patient with errors that may occur. "

Nu vet vi iaf varför du vet så l..e

Jaha mina herrar (och damer)... Barnsligare än så här kan det väl knappast bli?

Hur går det med listan Katten? Om jag har ansträngt mig så tycker jag det är oförskämt av dig att inte ens försöka (eller så har du försökt men misslyckats).

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter 19 anmälningar så låser jag tråden tills vidare. Somliga borde nog gå om dagis för att lära sig lite om hur vanligt samspel mellan människor skall fungera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...