Jump to content
Annons

Catherine skickar reklam via PM


anarkisten1 (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 113
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Ha ha... @ Fidden och Lax3 😄 Najs stories!

Prolog:

"Olsberg!", ropade Lisa från kontoret bredvid... "Olsberg! Du har telefon!"

Fan! Hur många gånger har jag sagt åt henne att inte kalla mig för 'Olsberg'... Olsberg grymtade lite lätt. Han satt lågt nedsjunken i sin oxblodsröda skinnfåtölj och såg passivt ut genom det stora fönstret som täckte en hel gavel på hans kontor. Himlen var grå! Det blåste. Han var less.

"OOOOLSBERG! Du har..."

Olsberg slog ut med armarna, knöt närvarna, bet ihop och himlade med ögonen så att endast vitorna syntes. "Förihelvete, Lisa! Jag hörde dig första gången! Varför kopplar du inte över samtalet bara?"

"Ähm... jag kan inte!"

"Vaddå kan inte?"

Några sekunder av tystnad for förbi. Lisa harklade sig lite lätt och mumlade något ohörbart. Olsberg slog återigen ut med armarna, knöt nävarna och bet ihop så snabbt och oförsiktigt att tungan kom i kläm...

"VADDÅ KAN INTE?" Blodblandad saliv från hans bitna tungan skvätte ut över det massiva mahognyskrivbordet.

"Jag kan inte...", upprepade Lisa, "Jag har precis fått ett nytt PM från..."

"Snälla Lisa", avbröt Olsberg, "Krångla inte. Jag är inte på humör. Koppla bara över skiten. M'kay?"

"Men jag har fått ett nytt PM från Catherine!", tjöt Lisa frustrerat. "Och hon säger att om jag vidarekopplar samtalet kommer alla datorer i hela Daily IDG-skyskrapan att spammas och slås ut..."

Olsberg putade med munnen och kisade tankfullt... Catherine... den bitchen... Nä, hon bluffar. Klart som fan att hon bluffar!. Han tog upp luren och satte den till örat.

"Lisa, koppla över samtalet", beordrade han. Sedan hörde han genom luren ett klick följt av ett svagt utdraget tjut som påminde om det från gamla telefonmodem. Sekunderna gick och han skulle precis lägga på luren...

"MWOOOAAA HAAA HAAA, Ols-Mannen... Trodde du verkligen att jag var så lätt att bli av med?"

Plötsligt exploderade vädret utanför i en sjuhelvetes orkan. Plantor och träd släts ur deras jord och virvlade upp i skyn med människor, bilar och annan bråte. Datorerna i Daily IDG-skyskrapan gnistrade och sprakade alltmedan de överbelastades med PM efter PM efter PM.... Olsberg slängde ifrån sig luren, tog hissen ner till entré-plan, sprang ut på gatan och in i en telefonautomat........

Nä, nu kommer jag fan inte på mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag smygläste denna tråd på jobbet och undrade hur det skulle gå när jag kom hem och loggade in.

Mycket riktigt, PM hade jag fått men inte av Catherine utan av vår forummedlem Broghard.

Jaha tänkte jag och kollade. Det visade sig att det nya PM:et som aviserades var skickat i april -09

och det hade jag läst!?!

Märkligt, men tack ändå Broghard.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Lade (oregistrerad)

Jag tycker livet känns så tomt och meningslöst utan Catherine. Jag menar vilken tjej som helst kan väl hamna på sniskan. Jag tyckte ändå att hon och jag hade någon slags connection.........

och det var ni som förstörde allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Jaha världsrekord för mig, 97 svar det skulle vara skoj när man lägger upp en låt. Jag tycker vi hänger på i den här stilen så jag byter nick till Catherine och pmar när det är ny låt läge, ere ok?

Link to comment
Dela på andra sajter

Lade (oregistrerad)
VA?!?!?? Någon spammer använder bara en kvinnas namn och du har fantasier för 1000+ linjer...

Ingen gentleman utstår tyst när hans hjärtas dam nedvärderas och dras ned i smutsen på det här sättet!

Skäms!

Närå.LOL Förlåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha världsrekord för mig, 97 svar det skulle vara skoj när man lägger upp en låt. Jag tycker vi hänger på i den här stilen så jag byter nick till Catherine och pmar när det är ny låt läge, ere ok?

You can bet on it...☺️ Allt p.g.a. namn.

Vilken cirkus. Så mycket brus ...och för ingenting.

Spammare är redan långt långt borta och glömt hela scen (och kanske har skickat spam till 10 nästa plats).

Tid att glömma kanske? Alla ska syssla med musik eller gå till någon pub/kafé och prata med någon (vilken som helst) tjej

eller titta video. Vad som helst, men det är tid att glömma.

(skrattar här)

Link to comment
Dela på andra sajter

HAHAHA! 😎

Fan va gött! Killen som spyr på pluggar och levererar pisslåtar som har ljudkvalité för en döv.

Skapar kvasitrådar och ifrågasätter allt & alla som har en åsikt!!! Ser fram emot Hellvalla eller vad för evilnamne det var, numer TVÅ! toothy12.gif

MEN det är MIN åsikt!!!

Pappskalle-eliten verkar inte svara?! He hi hu hA!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va gött! Killen som spyr på pluggar och levererar pisslåtar som har ljudkvalité för en döv.

Skapar kvasitrådar och ifrågasätter allt & alla som har en åsikt!!! Ser fram emot Hellvalla eller vad för evilnamne det var, numer TVÅ! toothy12.gif

WhooHoo! Hehe... Det ska bli ett nöje att leverera Hellvalla Burn II — vi har hunnit ungefär halvvägs. Bättre pisslåtar än I:an, och ljudkvallen har dessutom sträckt sig till att även omfatta de döda. Hellvalla Burn II kommer att rocka sketan ur dig!

Och vi gör det för alla våra hard core fans, som du t.ex. 😮😎

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
WhooHoo! Hehe... Det ska bli ett nöje att leverera Hellvalla Burn II — vi har hunnit ungefär halvvägs. Bättre pisslåtar än I:an, och ljudkvallen har dessutom sträckt sig till att även omfatta de döda. Hellvalla Burn II kommer att rocka sketan ur dig!

Och mixad med skitpluggar såsom antress usla gratiskompressorer. Glöm inte det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och mixad med skitpluggar såsom antress usla gratiskompressorer. Glöm inte det.

Jäpp, inte att förglömma, mixad med "skitpluggar" :rolleyes: Fast inte med Antress-pluggar... de är OK, men drar orimligt mycket CPU. Nej, här mixas det med skiten över all skit — Reapers interna effekter.

Link to comment
Dela på andra sajter

HAHAHA! 😛

Fan va gött! Killen som spyr på pluggar och levererar pisslåtar som har ljudkvalité för en döv.

Skapar kvasitrådar och ifrågasätter allt & alla som har en åsikt!!! Ser fram emot Hellvalla eller vad för evilnamne det var, numer TVÅ! toothy12.gif

MEN det är MIN åsikt!!!

Ha ha

Fan KWS, du får mig alltid att skratta, jag gillar din stil och dina ständigt dräpande kommentarer!!!

Keep on kill with skill 😆

Mvh

Hellvalla Burnie 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Nåt nytt från Catherine? Var fan blev hon av?

Calling all cars this a nutcase nej fan nödcase menar jag! Hello Cat please call home we miss ya!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nåt nytt från Catherine? Var fan blev hon av?

Calling all cars this a nutcase nej fan nödcase menar jag! Hello Cat please call home we miss ya!

Tänk på mig då, jag fick inte ens nåt alls!! En AVISERING om ett PM från henne fick jag, men sen när jag förväntansfullt loggade in för att läsa visdomsorden så fanns det minsann inget PM!!! 😛 NÅGON har satt stopp för jobbig och plågsam reklam som jag har RÄTT ATT FÅ!!!

Känner mig snuvad på konfekten!! Och förbisedd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...