Jump to content
Annons

Catherine skickar reklam via PM


anarkisten1 (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 113
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Postade bilder

Fick ett PM med ett reklamerbjudande om nån slags mp3 tjänst eller nåt, vad är det här? Kanske kan vara nåt för moderator att kika på?

Hej! Jag fick oxo följande meddelande:

Hello ( Från: Catherine )

Hi! Get totally free access to the most complete MP3 library ever (millions of files, every single song on Earth). All you have to do is register at (länk avlägsnad)

Don't search for songs every time in google, just use (länk avlägsnad) search menu.

After registration type needed song in search bar and select ...

Catherine är medlem i Medlem gruppen och har gjort 0 inlägg.

Skickat den: 5 Nov 2009 - 22:01

Är inte detta direktreklam, va?

För detta skulle jag sen med möda logga in och sedan läsa reklam!

Urk!

Redigerat av Krabadak
Link to comment
Dela på andra sajter

creel (oregistrerad)

Hur rapporterar man skräppost/spam? Det kan man inte göra i dagsläget verkar det som! Någonting ni verkligen borde åtgärda.

Fick nu spam från användaren Catherine: https://www.studio.se/index.php?showuser=23507

Hi! Get totally free access to the most complete MP3 library ever (millions of files, every single song on Earth). All you have to do is register at http://alturl.com/togn

Don't search for songs every time in google, just use http://alturl.com/togn search menu.

After registration type needed song in search bar and select "by audio file", that's all! Good luck!

KLICKA INTE PÅ LÄNKEN

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ganska onödigt att ha klickbara länkar till en scam-site, så du skulle kanske ta bort länkarna... 😉

Ursäkta mej! Tänkte inte på det då jag nästan aldrig (ca hundra år sedan senast) överhuvudtaget deltar i några diskussioner på ngt forum.

Kan jag fortfarande avlägsna länkarna (eller A.A.?) och i så fall huru?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta mej! Tänkte inte på det då jag nästan aldrig (ca hundra år sedan senast) överhuvudtaget deltar i några diskussioner på ngt forum.

Kan jag fortfarande avlägsna länkarna (eller A.A.?) och i så fall huru?

En stund senare: Jag tror det lyckades!

Tänk vad roligt man kan ha i kön till geriatrikerhemmet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Amäh, de här känns ju skitsurt alltså!

Alla har fått pm från Catherine, UTOM JAG.

Catherine, om du läser detta så vill jag säga att jag är väldigt besviken.

Det började lite smygande med att forummedlemmar slutade pm:a mig, sedan märkte jag att killen som delar ut Vakttornet vid pendeltåget vände bort blicken när jag kom. Tiggarna på t-banan gick bara förbi mig. Telefonförsäljarnas muntra samtal upphörde plötsligt.

Och nu, nu kom sista spiken i kistan, jag är utfrusen av spammarna....Fy fan!

Det enda som håller mig uppe är en lotterivinst som jag vann idag, som kom i jobbmejlen: (lite oklart om jag vunnit en miljon eller en miljard)

Your e-mail address has just won you EUR1.000.000.00 (One Million Euro Only) your winning Ticket No is: 07-13-31.54-640, Ref No.ES/037/11/06/MD, Batch

No: WNTO/7416/VA/ES and Serial No: MUOTI/82536.Contact this office for more detail: Mr.Dr.Joel Paco Tel: 0034-672593808

Email: (Dr.joelpaco@luckymail.com)

Once again congratulations. Your email address has brought to you this Unexpected Luck.

Mr. Antonio Gonzalez

(Lottery coordinator).

Så fort någon svarar i telefon på det angivna numret så ska jag berätta var de kan sätta in pengarna! Tyvärr verkar det vara en himla telefonkö, jag har suttit i flera timmar nu...

Skitsamma, så fort jag har stålarna så kommer jag att abonnera hela Carmen, sen blir det party!!!!

/R

Redigerat av ®offe
Link to comment
Dela på andra sajter

Hi! Get totally free access to the most complete MP3 library ever (millions of files, every single song on Earth). All you have to do is register at ******

Don't search for songs every time in google, just use ****** search menu.

After registration type needed song in search bar and select "by audio file", that's all! Good luck!

😆

Som sagt, så är det olämpligt att lägga ut klickbara länkar till sådana scam-siter... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...