Jump to content
Annons

Ännu en pres...


patrik

Recommended Posts

Tjena!

Tänke att det med all säkerhet är lika bra att slänga upp en pres innan man börjar posta i alla andra forums här.

Patrik var namnet, 21 år och bor en liten bit utanför Stockholm i en risig gul sommarstuga.

Jobbar på posten som brevbärare för tillfället vilket är rent utsagt trist när vädret är som det är. På fritiden så är det ju förstås musiken som drar mest, och för mig så ligger hjärtat i de mer dansanta tonerna i form av trance & även i viss mån lite svensk mangeltechno.

Gör själv lite musik under namnet Gate42 (+ ett par andra men vi struntar i dem för tillfället). Har haft 2 risiga låtar på 2 risiga samlingsalbum. Men nu verkar det som att trenden börjar vända. Några utländska bolag har fått upp ögonen för lilla mig.

Tidningen Studio har man ju läst sen första nr kom ut. Prenumererade på MM innan men tyckte det var lite för mycket gitarrer i den för att jag skulle trivas helt.

Undrar ni något mer så är det ju bara och fråga på här eller i ett välformulerat PM 😲

Ha de gött och hej på er alla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...